eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 22

  • 1. Data: 2010-08-06 12:49:05
    Temat: Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
    Od: "darek s." <s...@g...pl>

    Witam

    Mam taka sytacje : gwaltownie rozpedzajac auto (wlaczanie sie do ruchu na
    autostradzie) kilka razy zauwazylem nagly spadek mocy. Auto jedzie z
    uzyskana wczesniej predkoscia ale tragicznie przyspiesza, obroty sa jakby
    ograniczone do ok 2200 i powyzej tej wartosci bardzo wolno rosna. W takim
    stanie ciezko jest autem pokonac wzniesienie. Sytuacje "kasuje" postoj i
    wylaczenie/wlaczenie silnika. Zdarza sie to co pewnien czas, tylko przy
    naglym rozpedzaniu. Co to moze byc ?

    Darek



  • 2. Data: 2010-08-06 13:01:55
    Temat: Re: Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>


    Użytkownik "darek s." <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i3gp9u$4jf$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > Mam taka sytacje : gwaltownie rozpedzajac auto (wlaczanie sie do ruchu na
    > autostradzie) kilka razy zauwazylem nagly spadek mocy. Auto jedzie z
    > uzyskana wczesniej predkoscia ale tragicznie przyspiesza, obroty sa jakby
    > ograniczone do ok 2200 i powyzej tej wartosci bardzo wolno rosna. W takim
    > stanie ciezko jest autem pokonac wzniesienie. Sytuacje "kasuje" postoj i
    > wylaczenie/wlaczenie silnika. Zdarza sie to co pewnien czas, tylko przy
    > naglym rozpedzaniu. Co to moze byc ?
    >
    > Darek
    Silnik przechodzi na "tryb awaryjny".
    - kiepskie paliwo
    - zasyfiony wylot spalin

    Pzdr
    TG


  • 3. Data: 2010-08-06 13:39:39
    Temat: Re: Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
    Od: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>

    raczej notlauf
    jeśli odcina przy ok 3000 , a po zgaszeniu i uruchomieniu silnika jest
    dobrze i znów przy 3000 odcięcie mocy to: zapieczone kierownice spalin
    /sterowanie turbiną - czyli wężyki , zelektrozawór sterujący podciśnieniem
    szukałbym po kolei wężyków czy nie przetarty gdzieś na początek

    Andrzej



    >
    > Użytkownik "darek s." <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:i3gp9u$4jf$1@inews.gazeta.pl...
    >> Witam
    >>
    >> Mam taka sytacje : gwaltownie rozpedzajac auto (wlaczanie sie do ruchu
    >> na autostradzie) kilka razy zauwazylem nagly spadek mocy. Auto jedzie
    >> z uzyskana wczesniej predkoscia ale tragicznie przyspiesza, obroty sa
    >> jakby ograniczone do ok 2200 i powyzej tej wartosci bardzo wolno
    >> rosna. W takim stanie ciezko jest autem pokonac wzniesienie. Sytuacje
    >> "kasuje" postoj i wylaczenie/wlaczenie silnika. Zdarza sie to co
    >> pewnien czas, tylko przy naglym rozpedzaniu. Co to moze byc ?
    >>
    >> Darek
    > Silnik przechodzi na "tryb awaryjny".
    > - kiepskie paliwo
    > - zasyfiony wylot spalin
    >
    > Pzdr
    > TG
    >


  • 4. Data: 2010-08-06 15:22:27
    Temat: Re: Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Andrzej Kaźmierczak pisze:
    > raczej notlauf
    > jeśli odcina przy ok 3000 , a po zgaszeniu i uruchomieniu silnika jest
    > dobrze i znów przy 3000 odcięcie mocy to: zapieczone kierownice spalin
    > /sterowanie turbiną - czyli wężyki , zelektrozawór sterujący podciśnieniem
    > szukałbym po kolei wężyków czy nie przetarty gdzieś na początek

    Dokladnie tak.
    Sprawdzic podcisnienia, sam elektrozawor, a na koniec czyszczenie
    turbosprezarki (chociaz na 90% to bedzie wina turbosprezarki).


    --
    Karolek


  • 5. Data: 2010-08-06 16:27:44
    Temat: Re: Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2010-08-06 13:39, Andrzej Kaźmierczak pisze:
    > raczej notlauf
    > jeśli odcina przy ok 3000 , a po zgaszeniu i uruchomieniu silnika jest
    > dobrze i znów przy 3000 odcięcie mocy to: zapieczone kierownice spalin
    > /sterowanie turbiną - czyli wężyki , zelektrozawór sterujący podciśnieniem
    > szukałbym po kolei wężyków czy nie przetarty gdzieś na początek

    U mnie w golfie IV byl identyczny objaw. Wyjecie i oczyszczenie
    sprezarki usunelo ten objaw.

    R


  • 6. Data: 2010-08-06 19:05:24
    Temat: Re: Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    darek s. pisze:
    > Witam
    >
    > Mam taka sytacje : gwaltownie rozpedzajac auto (wlaczanie sie do ruchu na
    > autostradzie) kilka razy zauwazylem nagly spadek mocy. Auto jedzie z
    > uzyskana wczesniej predkoscia ale tragicznie przyspiesza, obroty sa jakby
    > ograniczone do ok 2200 i powyzej tej wartosci bardzo wolno rosna. W takim
    > stanie ciezko jest autem pokonac wzniesienie. Sytuacje "kasuje" postoj i
    > wylaczenie/wlaczenie silnika. Zdarza sie to co pewnien czas, tylko przy
    > naglym rozpedzaniu. Co to moze byc ?

    Tryb awaryjny - nie zapala się w tym momencie jakiś "check engine" czy coś?
    W każdym razie trzeba samochód podłączyć pod komputer i zobaczyć o co mu
    chodzi.


  • 7. Data: 2010-08-06 21:22:42
    Temat: Re: Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "darek s." napisał w wiadomości:

    > Witam
    >
    > Mam taka sytacje : gwaltownie rozpedzajac auto (wlaczanie sie do ruchu na
    > autostradzie) kilka razy zauwazylem nagly spadek mocy. Auto jedzie z
    > uzyskana wczesniej predkoscia ale tragicznie przyspiesza, obroty sa jakby
    > ograniczone do ok 2200 i powyzej tej wartosci bardzo wolno rosna. W takim
    > stanie ciezko jest autem pokonac wzniesienie. Sytuacje "kasuje" postoj i
    > wylaczenie/wlaczenie silnika. Zdarza sie to co pewnien czas, tylko przy
    > naglym rozpedzaniu. Co to moze byc ?

    Najpierw diagnoza a potem naprawa.
    Trzeba diagnozować za pomocą VCDSa 0 softu diagn. do VAGów. Nalezy zrobić
    nie tylko odczyt błędów z modułów lecz także logi dynamiczne po to aby
    sprawdzic czy owy notlauf jest spowodowany np. czujnik ciśnienia turba i
    pracą łopatek w turbinie N75, czy może zapieczone są kierownice VNT.

    > Darek

    Pozdr.

    --
    Bugatti


  • 8. Data: 2010-08-07 09:01:59
    Temat: Re: Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Bugatti pisze:

    > Najpierw diagnoza a potem naprawa.
    > Trzeba diagnozować za pomocą VCDSa 0 softu diagn. do VAGów. Nalezy
    > zrobić nie tylko odczyt błędów z modułów lecz także logi dynamiczne po
    > to aby sprawdzic czy owy notlauf jest spowodowany np. czujnik ciśnienia
    > turba i pracą łopatek w turbinie N75, czy może zapieczone są kierownice
    > VNT.

    LOL :>
    To jakis belkot jest to co tu wypisujesz.
    Proponuje Ci moze troche wiecej praktyki, a mniej pierdolenia na grupach.
    "praca lopatek w turbinie N75" niezly tekst... usmialem sie po pachy :P

    --
    Karolek


  • 9. Data: 2010-08-07 09:03:33
    Temat: Re: Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Tryb awaryjny - nie zapala się w tym momencie jakiś "check engine" czy coś?
    > W każdym razie trzeba samochód podłączyć pod komputer i zobaczyć o co mu
    > chodzi.

    Tomaszu nie mieszaj mu w glowie, bo temat jest tak dobrze znany, ze nie
    trzeba tu juz nic kombinowac.

    --
    Karolek


  • 10. Data: 2010-08-07 11:29:43
    Temat: Re: Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:

    > Bugatti pisze:
    >
    >> Najpierw diagnoza a potem naprawa.
    >> Trzeba diagnozować za pomocą VCDSa 0 softu diagn. do VAGów. Nalezy zrobić
    >> nie tylko odczyt błędów z modułów lecz także logi dynamiczne po to aby
    >> sprawdzic czy owy notlauf jest spowodowany np. czujnik ciśnienia turba i
    >> pracą łopatek w turbinie N75, czy może zapieczone są kierownice VNT.
    >
    > LOL :>
    > To jakis belkot jest to co tu wypisujesz.
    > Proponuje Ci moze troche wiecej praktyki, a mniej pierdolenia na grupach.
    > "praca lopatek w turbinie N75" niezly tekst... usmialem sie po pachy :P


    Bełkocie....N75 to czujnik a nie nazwa turbiny pacanie.


    --
    Bugatti

strony : [ 1 ] . 2 . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: