-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.gi
ganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfee
d.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news
.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Bugatti" <s...@m...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <i3gp9u$4jf$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
Date: Fri, 6 Aug 2010 21:22:42 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Lines: 25
Message-ID: <4c5c60fb$0$21000$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.221.74
X-Trace: 1281122555 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21000 83.11.221.74:3158
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Original-Bytes: 1940
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2302085
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "darek s." napisał w wiadomości:
> Witam
>
> Mam taka sytacje : gwaltownie rozpedzajac auto (wlaczanie sie do ruchu na
> autostradzie) kilka razy zauwazylem nagly spadek mocy. Auto jedzie z
> uzyskana wczesniej predkoscia ale tragicznie przyspiesza, obroty sa jakby
> ograniczone do ok 2200 i powyzej tej wartosci bardzo wolno rosna. W takim
> stanie ciezko jest autem pokonac wzniesienie. Sytuacje "kasuje" postoj i
> wylaczenie/wlaczenie silnika. Zdarza sie to co pewnien czas, tylko przy
> naglym rozpedzaniu. Co to moze byc ?
Najpierw diagnoza a potem naprawa.
Trzeba diagnozować za pomocą VCDSa 0 softu diagn. do VAGów. Nalezy zrobić
nie tylko odczyt błędów z modułów lecz także logi dynamiczne po to aby
sprawdzic czy owy notlauf jest spowodowany np. czujnik ciśnienia turba i
pracą łopatek w turbinie N75, czy może zapieczone są kierownice VNT.
> Darek
Pozdr.
--
Bugatti
Następne wpisy z tego wątku
- 07.08.10 09:01 Karolek
- 07.08.10 09:03 Karolek
- 07.08.10 11:29 Bugatti
- 07.08.10 11:35 Bugatti
- 07.08.10 18:35 Karolek
- 07.08.10 18:37 Karolek
- 07.08.10 19:58 Bugatti
- 07.08.10 20:24 Maciej Browarczyk
- 07.08.10 20:31 uciu
- 07.08.10 22:20 Bugatti
- 08.08.10 12:45 Karolek
- 08.08.10 12:59 Karolek
- 08.08.10 13:00 Karolek
- 08.08.10 14:44 Bugatti
- 08.08.10 15:23 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=