  • 1. Data: 2010-08-06 11:34:03
    Temat: Baza danych/konfigurator opon
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Zna ktoś taki, żeby obejmował również wymagane indeksy nośności i
    szybkości?

    Przeglądnąłem chyba wszystkie konfiguratory z pierwszych dwóch stron
    wyników gugla i żaden nie zawraca sobie dupy tak zbędną pierdołą :-/

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 2. Data: 2010-08-06 13:55:16
    Temat: Re: Baza danych/konfigurator opon
    Od: ererer <e...@n...pamietam.maila>

    W dniu 2010-08-06 11:34, Waldek Godel pisze:

> [...]
    >
    > Przeglądnąłem chyba wszystkie konfiguratory z pierwszych dwóch stron
    > wyników gugla i żaden nie zawraca sobie dupy tak zbędną pierdołą :-/

    Nie wiem, nie znam się... ale 4 wynik z Google'a:
    http://www.pso.pl/produkty/konfigurator ?

    --
    ererer

  • 3. Data: 2010-08-06 14:45:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 06 Aug 2010 13:55:16 +0200, ererer napisał(a):

    > Nie wiem, nie znam się... ale 4 wynik z Google'a:
    > http://www.pso.pl/produkty/konfigurator ?

    wiesz.. ale ja chciałem to odczytać z bazy dla konkretnego modelu auta a
    nie musieć wpisywać. Rozmiar dla auta znaleźć łatwo, jak będę znał
    minimalną nośność i indeks prędkości, to na ZUS mi baza danych?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-08-06 15:23:59
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Waldek Godel w <news:mogaa6nlt0yi$.dlg@lepper.institute.com>:

    > wiesz.. ale ja chciałem to odczytać z bazy dla konkretnego modelu auta

    Ale tego w pierwszej wiadomości nie napisałeś

    <http://tinyurl.com/272jhfc> [1]

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2010-08-06 15:33:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 6 Aug 2010 15:23:59 +0200, 'Tom N' napisał(a):

    > Ale tego w pierwszej wiadomości nie napisałeś

    Nie napisałem tego wprost dla opornych - fakt, moja wina.

    > <http://tinyurl.com/272jhfc> [1]

    genialne, drogi Watsonie, jak na to wpadłeś?
    I teraz pokaż paluszkiem który z linków pozwala znaleźć informację o
    wymaganych indeksach opon dla konkretnej marki i modelu?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2010-08-06 15:52:09
    Od: ererer <e...@n...pamietam.maila>

    W dniu 2010-08-06 14:45, Waldek Godel pisze:

    > wiesz.. ale ja chciałem to odczytać z bazy dla konkretnego modelu auta a
    > nie musieć wpisywać. Rozmiar dla auta znaleźć łatwo, jak będę znał
    > minimalną nośność i indeks prędkości, to na ZUS mi baza danych?

    A tam nie jest tak, że jak wybierzesz model samochodu to listy indeksów
    ograniczają się do tych pasujących?

    W każdym razie inne pokazują mi się dostępne dla Fiata Seicento a inne
    dla Cadillaca Escalade'a.

    --
    ererer

  • 7. Data: 2010-08-06 15:52:58
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Waldek Godel w <news:1xfzyj4kantvc.dlg@lepper.institute.com>:

> [...]

    > I teraz pokaż paluszkiem który z linków pozwala znaleźć informację o
    > wymaganych indeksach opon dla konkretnej marki i modelu?

    Poszukaj dobrze -- ja "tam" parametry opon o które pytałeś, do swoich
    "bolidów" znalazłem -- możesz klikać raz, albo dwa... leniuszku ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2010-08-06 15:59:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 06 Aug 2010 15:52:09 +0200, ererer napisał(a):

    > A tam nie jest tak, że jak wybierzesz model samochodu to listy indeksów
    > ograniczają się do tych pasujących?
    >
    > W każdym razie inne pokazują mi się dostępne dla Fiata Seicento a inne
    > dla Cadillaca Escalade'a.

    być może, ale mimo wszystko mam słabe zaufanie do bazy, która dla 2-3
    popularnych modeli które sprawdziłem ma mniej niż 20% wersji w bazie, w tym
    brak dwóch najpopularniejszych wersji silnikowych.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2010-08-06 18:52:56
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Waldek Godel pisze:
    > Zna ktoś taki, żeby obejmował również wymagane indeksy nośności i
    > szybkości?

    Tu masz możliwość wyboru indeksu prędkości. Nośność już będziesz musiał
    sobie ręcznie odfiltrować po wynikach.
    http://www.oponytanio.pl/

  • 10. Data: 2011-05-24 15:22:38
    Od: foxtom <k...@g...com>

    Wejdź na http://oponypso.pl/tyre_configurator - chyba najlepszy konfigurator opon
    jaki znam, świetny mają też konfigurator felg aluminiowych, z tym że tylko felg
    Alcar, więc nie poszaleje się
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/