-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
or-mail
From: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
Date: Fri, 06 Aug 2010 13:39:39 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 31
Message-ID: <i3gsjd$lba$1@mx1.internetia.pl>
References: <i3gp9u$4jf$1@inews.gazeta.pl> <i3gq33$it3$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: pat1.zeto.bydgoszcz.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1281095085 21866 83.238.66.197 (6 Aug 2010 11:44:45 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 6 Aug 2010 11:44:45 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <i3gq33$it3$1@news.onet.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Thunderbird 1.5.0.7 (Windows/20060909)
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2302002
[ ukryj nagłówki ]raczej notlauf
jeśli odcina przy ok 3000 , a po zgaszeniu i uruchomieniu silnika jest
dobrze i znów przy 3000 odcięcie mocy to: zapieczone kierownice spalin
/sterowanie turbiną - czyli wężyki , zelektrozawór sterujący podciśnieniem
szukałbym po kolei wężyków czy nie przetarty gdzieś na początek
Andrzej
>
> Użytkownik "darek s." <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> news:i3gp9u$4jf$1@inews.gazeta.pl...
>> Witam
>>
>> Mam taka sytacje : gwaltownie rozpedzajac auto (wlaczanie sie do ruchu
>> na autostradzie) kilka razy zauwazylem nagly spadek mocy. Auto jedzie
>> z uzyskana wczesniej predkoscia ale tragicznie przyspiesza, obroty sa
>> jakby ograniczone do ok 2200 i powyzej tej wartosci bardzo wolno
>> rosna. W takim stanie ciezko jest autem pokonac wzniesienie. Sytuacje
>> "kasuje" postoj i wylaczenie/wlaczenie silnika. Zdarza sie to co
>> pewnien czas, tylko przy naglym rozpedzaniu. Co to moze byc ?
>>
>> Darek
> Silnik przechodzi na "tryb awaryjny".
> - kiepskie paliwo
> - zasyfiony wylot spalin
>
> Pzdr
> TG
>
Następne wpisy z tego wątku
- 06.08.10 15:22 Karolek
- 06.08.10 16:27 Robson
- 06.08.10 19:05 Tomasz Pyra
- 06.08.10 21:22 Bugatti
- 07.08.10 09:01 Karolek
- 07.08.10 09:03 Karolek
- 07.08.10 11:29 Bugatti
- 07.08.10 11:35 Bugatti
- 07.08.10 18:35 Karolek
- 07.08.10 18:37 Karolek
- 07.08.10 19:58 Bugatti
- 07.08.10 20:24 Maciej Browarczyk
- 07.08.10 20:31 uciu
- 07.08.10 22:20 Bugatti
- 08.08.10 12:45 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=