  • 1. Data: 2010-08-05 23:13:01
    Temat: E75 Subotica - Belgrad- utrudnienia w ruchu
    Od: Michal <n...@n...org>

    Witam

    Jechał ktoś już tamtędy w tym roku? Podobno w tej chwili jest koszmar i
    ruch wahadłowy. Ile mniej więcej przestojów (ilościowo a nie czasowo)
    się zalicza (zamierzam jechać w nocy), o ile to w ogóle prawda?

    Dzięki za wszelkie informacje

    Michał

  • 2. Data: 2010-08-06 00:03:22
    Temat: Re: E75 Subotica - Belgrad- utrudnienia w ruchu
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michal

    > Jechał ktoś już tamtędy w tym roku? Podobno w tej chwili jest koszmar i
    > ruch wahadłowy. Ile mniej więcej przestojów (ilościowo a nie czasowo)
    > się zalicza (zamierzam jechać w nocy), o ile to w ogóle prawda?

    Eh, znowu ten TVN...

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-08-06 08:45:58
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-08-05 23:13, Michal pisze:
    > ktoś już tamtędy w tym roku?

    W styczniu. Jakieś utrudnienia były przed Nowym Sadem, nie były
    dramatyczne, bo nie zapamiętałem.
    Potem odcinek Nowy sad -> Belgrad, pamiętam, że był bardzo zatłoczony i
    coś robili na moście przez Dunaj.
    P.

  • 4. Data: 2010-08-06 09:11:35
    Od: Michal <n...@n...org>

    W dniu 06.08.2010 00:03, to pisze:
    > begin Michal

    > Eh, znowu ten TVN...

    Czyli? Jak jest? Bo niestety ale TVNu nie oglądam wcale :) A jego rolę
    tymczasowo spełniła znajoma, która pojechała przez Osijek, bo
    "dowiedziała się" o tych utrudnieniach. Ponieważ nie do końca jej wierzę
    to pytam tutaj.

    Michał

  • 5. Data: 2010-08-06 11:13:57
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 05 Aug 2010 23:13:01 +0200, Michal napisał(a):

    > Dzięki za wszelkie informacje

    Na stronie JP "Putevi Srbije" sa informacje o utrudnieniach w ten weekend i
    pracach na E-75 w okoicy Suboticy, ktore zakonczyly sie 31.07. Innych
    informacji o robotach drogowych nie widze. Ale ogolnie trwa u nich
    przebudowa E-75, wiec licho wie, czy czegos na goraco nie wymysla. W koncu
    to Balkany.

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 6. Data: 2010-08-06 12:09:36
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-08-06 11:13, Maciek pisze:
    > W koncu
    > to Balkany

    Odcinek Subotica - Belgrad nie leży na Bałkanach ;-)
    Wojwodina bardzo się różni od reszty byłej Jugosławii, zarówno pod
    względem rozwoju jak i wyglądu miast.
    Bardzo polecam zjechać sobie z trasy na moment i odwiedzić Nowy Sad,
    Suboticę lub Karłowice.
    P.

  • 7. Data: 2010-08-06 14:39:17
    Od: "K17A1" <K...@w...eu>

    Jechałem w czerwcu. Tłok był, ale w Belgradzie. Tak, na trasie do Suboticy
    remontowano 1 czy 2 mosty, ale korków nie było.

    --
    Pozdrawiam. http://www.zula.webd.pl/index.html

  • 8. Data: 2010-08-06 15:34:28
    Od: "Robert Siedlce" <r...@p...onet.pl>

    Jechałem trasę od Nowego Sadu do Suboticy 3 tygodnie temu.Obecnie trwa tam
    budowa dwóch pasów jezdni. Bo trudno to nazwać autostadą. Ruch odbywał sie
    płynnie. Czasami trzeba zatrzymać sie jak wyjeżdża ciężarówka z budowy.Wtedy
    służby drogowe wstrzymuą ruch i wpuszczaja ciężarówki na trasę. Za odcinek

  • 9. Data: 2010-08-06 16:17:54
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 06 Aug 2010 12:09:36 +0200, Pan Piskorz napisał(a):

    (...)

    Wierz mi, ze wszystkie panstwowe instytucje Serbii, a do takich z pewnoscia
    nalezy "JP Putevi Srbije", leza na Balkanach, i to bardzo :)

    Jesli idzie o rozwoj, to nie nalezy bylej Jugoslawii mylic z byla Nowa
    Jugoslawia...

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 10. Data: 2010-08-09 21:10:38
    Od: "Paweł" <p...@u...to>

    Spokojnie nie panikuj, droga w porzadku, ruch wahadlowy jest
    wtedy kiedy cieżarówki działaja, jak będziesz jechał w nocy to nie trafisz
    na ruch wahadłowy, nie zapomnij i zielonej karcie na granicy Węgry -Serbia.
    Jeśli jedziesz do Bułgarii odradzam ci obwodnice Sofii - jest tam tyle
    dużych dziur,
    że jest duża szansa na uszkodzenie zawieszenia szczególnie w nocy. Lepiej
    jechać nocą przez Sofię na wprost.

    --
    Laguna III 2.0 dci 2008 Expression
    ex Laguna II 2.0 16v 2007 ESPrience