  • 11. Data: 2009-10-19 19:52:54
    Temat: Re: Sony, matryca i ich serwis
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witaj KILu,

    > A co Ci sie nie podoba w ich tlumaczeniu? Zobaczyli, ze maja do czynienia
    > z klientem, ktory nie daje sie przekonac, wiec rzeczowo wytlumaczyli skad
    > biora sie szumy.

    Piszesz jak bys mial soniacza ze swiecacymi pikselami, jesli tak to
    przykro mi. I na co klient nie daje sie przekona? Na to ze brudna
    matryca czy na to ze przetworniki nie daja rady ? Co to za serwis
    ktory co wyda opinie to inną. Czyli co, chcesz mi powiedziec ze SONY
    juz tak ma i sie tym nie przejmowac ? Mnie to cieszy, mam canona jak
    znajomi, inni nikony i nikt nie ma swiacacych pikseli. Uzytkownicy
    soniacza wiec maja nie robic takich testow bo po co, tak ? :) Lepiej
    zyc w nieswiadomosci ?

    Maciej K. aka Sesjusz
    www.mkhobby.com

  • 12. Data: 2009-10-19 19:55:09
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witaj Nieznajomy,

    > Przy 30sek hot piksele będą punktami o wielkości jednego piksela, a
    > gwiazdy będą łukami składającymi się z wielu pikseli.

    To zalezy od ogniwkowej jak duze sa gwaizdy, u mnie na 10mm i
    naswietlaniu 94 sekundy ruchu gwiazd nie widac, a niektore gwiazdy na
    pelnym wymiarze sa wielkosci piksela, wyszlo mi to tak:

    http://fc02.deviantart.com/fs26/f/2009/243/5/2/Polan
    d_no_192_by_Sesjusz.jpg

    I serio, bardzo sie ciesze ze mam czarną jak noc matryce :)

    Maciej K. aka Sesjusz
    www.mkhobby.com

  • 13. Data: 2009-10-19 19:57:22
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witaj Lol,

    > Wtedy załšczasz odszumianie dla długich czasów, które niweluje znacznš częœc
    > tego typu problemów.

    No prosze Cie :) ... przeciez to przy okazji znika 20% gwiazd.

    Maciej K. aka Sesjusz
    www.mkhobby.com

  • 14. Data: 2009-10-19 19:58:42
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witaj TheGuru,

    > jeœli na kilku zdjęciach punkty sš widoczne w tych samych miejscach to to
    > NIE JEST szum.

    Tak, to sa punkty w tym samym miejscu, swieca jasno za kazdym razem.

    Maciej K. aka Sesjusz
    www.mkhobby.com

  • 15. Data: 2009-10-19 20:08:58
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    R pisze:

    > A nie "odszumi" też gwiazd?

    Nie powinien. Niektóre na pewno znikną.
    A w astro robi się kilka ekspozycji tego samego kadru, więc szumy się
    uśredniają a gwiazdy "uwypuklają".

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 16. Data: 2009-10-19 20:11:01
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Mikolaj Tutak pisze:

    > Fuji Provia 100 znosi dosyć dobrze długie naświetlanie.

    Mówisz o slajdzie?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 17. Data: 2009-10-19 20:11:30
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:1854418520.20091019215722@_spam_gazeta.pl...
    > Witaj Lol,

    > No prosze Cie :) ... przeciez to przy okazji znika 20% gwiazd.

> [...]

    Teoretycznie powinno odjąć "darka" od obrazu, a więc gwiazdy powinny zostać
    na swoim miejscu. Teoretycznie...

    --
    Lol

  • 18. Data: 2009-10-19 20:11:51
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Maciej K. aka Sesjusz pisze:
    > Witaj TheGuru,

    > Tak, to sa punkty w tym samym miejscu, swieca jasno za kazdym razem.

    Hot piksele. Nie da się ich usunąć odejmowaniem ciemnej kklatki??? (do
    ustawienia w menu).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 19. Data: 2009-10-19 20:16:59
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    > Tak, to sa punkty w tym samym miejscu, swieca jasno za kazdym razem.

    zrobiłbym przygotowanie altyreryjskie telefonem i odesłał z taką informacją,
    że są na każdym zdjęciu.
    jeśli odeślą to będzie 3 nieskuteczna naprawa więc chyba wymiana albo zwrot
    kasy się będzie należał ;-D

    pozdrawiam

  • 20. Data: 2009-10-19 20:20:31
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witaj Paweł,

    Dnia 19 października 2009 (22:11:51)

    > Hot piksele. Nie da się ich usunąć odejmowaniem ciemnej kklatki??? (do
    > ustawienia w menu).

    Ok, ale wrocmy do przyczyny :) Nie lepiej po prostu tego nie miec ?
    :) Po co sie bawic w usuwanie jak ich w ogole wg. mnie byc nie
    powinno przy takich ustawieniach (ISO 100 ...)

    Maciej K. aka Sesjusz
    www.mkhobby.com