  • 11. Data: 2009-03-05 11:47:40
    Temat: Re: Sony VCL-DH0758 do lustrzanki?
    Od: "Jerry~Keey" <n...@s...pl>

  • 12. Data: 2009-03-05 19:18:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 Mar 2009, Stefan Nawrocki wrote:

    > http://www.3n.com.pl/Nikon/DSW_PRO_07.JPG
    > http://www.3n.com.pl/Nikon/VCL_DH0758.JPG

    Thx. za info.

    Jeśli można prosić, to zrób jeszcze jedną użyteczną rzecz: palnij
    zdjęcie ustawiając książkę skośnie do płaszczyzny aparatu.
    Znaczy tak, aby brzegi były np. dolny bliżej a górny dalej, aparat
    do siebie i odchylić :) (nie bić za pisanie "na tłuka", chcę
    być dobrze zrozumiany :)), aby było widać czy na brzegach to jest
    nieostrość czy tylko niepłaszczyzna ostrości :D

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2009-03-05 21:07:53
    Od: "Stefan Nawrocki" <o...@3...com.pl>

    > Jeśli można prosić, to zrób jeszcze jedną użyteczną rzecz: palnij
    > zdjęcie ustawiając książkę skośnie do płaszczyzny aparatu.

    Nie wiem, czy o to Ci chodziło :-):
    ostrzone automatycznie na centrum kadru:
    http://www.3n.com.pl/Nikon/DSC_9391.JPG

    A tu ostrzone ręcznie na lewy dolny narożnik:
    http://www.3n.com.pl/Nikon/DSC_9394.JPG

    Pozdrawiam
    Stefan Nawrocki
    http://foto.3n.com.pl/

  • 14. Data: 2009-03-06 22:12:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Mar 2009, Stefan Nawrocki wrote:

    > Nie wiem, czy o to Ci chodziło :-):
    > ostrzone automatycznie na centrum kadru:
    > http://www.3n.com.pl/Nikon/DSC_9391.JPG

    O to, thx!
    Widać iż w rogach jest gorzej, ale nie aż tak źle jak się wydaje
    przy "płaskim" zdjęciu - tylko przekrój przez krzywiznę ostrości
    jest łukiem, więc płaszczyzna to nie jest :D

    > A tu ostrzone ręcznie na lewy dolny narożnik:
    > http://www.3n.com.pl/Nikon/DSC_9394.JPG

    Takoż. thx.
    Posiadacze kitów mogą kupować ;)

    pzdr, Gotfryd