  • 21. Data: 2010-08-24 10:35:23
    Temat: Re: Sony SLT-A55 i SLT-A33 z nieruchomym, półprzepuszczalnym lustrem
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 12:25:01 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Niby w jaki sposób?

    w taki jaki już opisano w tym wątku, chyba nawet z 2 razy - wystarczy
    przeczytać, to nie boli, naprawdę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 22. Data: 2010-08-24 11:00:30
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-08-24 12:35, Waldek Godel pisze:

    > w taki jaki już opisano w tym wątku, chyba nawet z 2 razy - wystarczy
    > przeczytać, to nie boli, naprawdę.

    No ja jednak wolałbym żebyś sam wyjaśnił, jak wnioski z działania
    starego analogowego Canona mają wyjaśnić jak się spisze cyfrowe Sony.

    Może w ogóle jakiekolwiek recenzje sprzętu cyfrowego są zbędne, przecież
    coś podobnego analogowego zapewne już było?

  • 23. Data: 2010-08-24 11:06:31
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    A dla mnie hitem jest wbudowany GPS.
    mam nadzieję, że to już tak tani bajer, że będzie powszechnie montowany.

  • 24. Data: 2010-08-24 11:15:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 13:00:30 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > No ja jednak wolałbym żebyś sam wyjaśnił, jak wnioski z działania
    > starego analogowego Canona mają wyjaśnić jak się spisze cyfrowe Sony.

    bo lustra póki co są wciąż analogowe.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 25. Data: 2010-08-24 11:16:05
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Agent napisał(a):
    > Chodziło mi o to czym mam sie kierować potencjalny nabywca "stałego
    > lustra". Bo wg mnie ma ono jedynie wady z obu pośrednich rozwiązań czyli
    > DSLR i bezlusterkowiec (BL) + dodatkowa strata 1/3 EV. I tak jak ktoś chce:
    > - miec ciszę - moze wybrac BL - poza tym cecha na której zależy nielicznym
    > - mieć EVF - BL
    > - małe wymiary - BL
    > - szybki AF - DSLR
    > - opcja cisza + szybszy AF + nieco mniejsze wymiary czyli to co ma nowe
    > Sony a nie mają łącznie pozostali to nie jest moim zdaniem jakiś duży
    > "target".

    Pomijasz kwestię szybkiego AF podczas kręcenia filmów.
    A na to może być target.

    --
    Mirek

  • 26. Data: 2010-08-24 11:16:40
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-08-24 13:15, Waldek Godel pisze:

    > bo lustra póki co są wciąż analogowe.

    Geniusz!

  • 27. Data: 2010-08-24 11:21:55
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Geniusz!

    Pomyśl chwilkę:
    - Czy dla lornetki istotne jest czy patrzy przez nią człowiek, czy
    małpa? Geniusz czy kretyn?
    - Czy dla obiektywu istotne jest czy rzutuje obraz na matrycę czy na
    film? Czy przez filtr AA czy IR przez matrycą? Czy przez
    półprzepuszczalne lustro na matrycę, czy przez półprzepuszczalne lustro
    na film?

    --
    Mirek

  • 28. Data: 2010-08-24 11:23:12
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Tue, 24 Aug 2010 13:06:31 +0200, TheGuru <t...@w...pl> wrote(a):
    > A dla mnie hitem jest wbudowany GPS.
    > mam nadzieję, że to już tak tani bajer, że będzie powszechnie montowany.

    A dla mnie to zupełnie zbędny bajer. O ile ogólny podpis zdjęcia z
    miejscówką jest miły, to masowej mody na geotagowanie nie rozumiem
    zupełnie, i jeszcze nigdy mi się taka informacja do niczego nie przydała.
    Akumulator niestety zastosowali taki jak w NEXie. Zasilanie będzie mało
    wydajne, a GPS jeszcze znacznie sprawę pogorszy.

    PS. No chyba że miałby jeszcze do tego kompas i nawigację mapową,
    turystyczną, wyświetlaną na ekranie... :)

    pozdrawiam, B.

  • 29. Data: 2010-08-24 11:25:52
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-24 13:21:55 +0200, John Smith <u...@e...net> said:

> [...]
    > film? Czy przez filtr AA czy IR przez matrycą? Czy przez
    > półprzepuszczalne lustro na matrycę, czy przez półprzepuszczalne lustro

    A teraz Ty pomyśl - czy po osiągach Ferrari Testarossa można wyciągać
    wnioski na temat prowadzenia Hondy Civic Type R?

    de Fresz

  • 30. Data: 2010-08-24 11:33:20
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-08-24 13:21, John Smith pisze:

> [...]
    > film? Czy przez filtr AA czy IR przez matrycą? Czy przez
    > półprzepuszczalne lustro na matrycę, czy przez półprzepuszczalne lustro

    Pomyślałem. I doszedłem do podobnych wniosków jak de Fresz.