  • 1. Data: 2010-08-24 05:13:31
    Temat: nowy tajmlaps
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Tym razem Tatry:

    http://vimeo.com/14366768

    pozdro :)

    Witek

  • 2. Data: 2010-08-24 05:24:39
    Temat: Re: nowy tajmlaps
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl> napisał w
    wiadomości news:i4vkue$3sh$1@bobas.nowytarg.pl...
    > Tym razem Tatry:
    > http://vimeo.com/14366768
    > pozdro :)
    > Witek

    Lemingi jak w morde :)))

    J.

  • 3. Data: 2010-08-24 05:28:15
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    > Lemingi jak w morde :)))
    > J.

    też miałem takie skojarzenie,
    tylko ciężko złapać moment, jak spadają,
    trzebaby dłużej posiedzieć i poczekać :>

    W.

  • 4. Data: 2010-08-24 08:18:34
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl> wrote in message

    > też miałem takie skojarzenie,
    > tylko ciężko złapać moment, jak spadają,
    > trzebaby dłużej posiedzieć i poczekać :>

    W polskich tatrach nie byłem jakies 8 lat ale patrząc na te zdjęcia z
    Giewontu to stwierdzam ze 100 razy bardziej wole Lake District w północnej
    Anglii lub Szkockie górki. Licząc od podstawy, góry są podobnej wysokości.

    c.

  • 5. Data: 2010-08-24 08:52:49
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@B...pl> napisał

> [...]
    > Giewontu to stwierdzam ze 100 razy bardziej wole Lake District w
    > północnej Anglii lub Szkockie górki. Licząc od podstawy, góry są

    Ależ można sobie chodzić wszędzie, a Tatry to Tatry,
    można marudzić, że dużo ludzi, albo można pójść, gdzie ich nie ma...
    jakoś je osobiście lubię, i w tylu miejscach jeszcze nie byłem...
    Nieprzypadkowo materiał popełniłem właśnie tam
    i właśnie wtedy, a nie gdzieindziej i kiedyindziej :)

    W.

  • 6. Data: 2010-08-24 19:24:01
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    "Cezar" <c...@B...pl> wrote in message

> [...]
    > Giewontu to stwierdzam ze 100 razy bardziej wole Lake District w
    > północnej Anglii lub Szkockie górki. Licząc od podstawy, góry są podobnej

    Cezar, zapomniałes o północnej Walii. :-)

    Fajny film.

  • 7. Data: 2010-08-24 22:12:29
    Od: "Eulalia Browarek" <t...@U...invalid>

    Użytkownik "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl> napisał w
    wiadomości news:i4vkue$3sh$1@bobas.nowytarg.pl...
    > Tym razem Tatry:
    >
    > http://vimeo.com/14366768

    Przesympatyczne ;) I świetne chmury !

    Zennon

  • 8. Data: 2010-08-25 08:00:47
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "hants" <m...@h...pl> wrote in message
    > "Cezar" <c...@B...pl> wrote in message

    > Cezar, zapomniałes o północnej Walii. :-)

    połnocną Walię juz lubię troche mniej głownie przez to ze nie wiadomo gdzie
    tam mozna chodzic a gdzie nie (poza Snowdonem) ;)
    Wejscie na Snowdon (tudziez wjazd) duzo nie odbiega od wejscia na Giewont

    dlatego w ten Bank Holiday znow sie wybieram do Lake District....;)

    c.

  • 9. Data: 2010-08-27 16:32:27
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <i4vlq3$5sq$1@bobas.nowytarg.pl>,

    > też miałem takie skojarzenie,
    > tylko ciężko złapać moment, jak spadają,
    > trzebaby dłużej posiedzieć i poczekać :>

    Mhm.
    Moze bys podklad na ten z Lemingow zmienil dla zwiekszenia efektu?

    TA

  • 10. Data: 2010-08-28 13:23:53
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał

    > Mhm.
    > Moze bys podklad na ten z Lemingow zmienil dla zwiekszenia efektu?
    > TA

    ale tam różne chyba były :)

    W.