  • 31. Data: 2011-09-08 00:02:43
    Temat: Re: Sonda
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello SDD,

    Thursday, September 8, 2011, 1:22:24 AM, you wrote:

    > Hmmm - konwerter z 20 zl, Diseq tez cos kolo tego...

    Gdzie tak tanio sprzedają? I ten konwerter to taśmą izolacyjną mam se
    przykleić do drugiego? Czy może jednak potrzebuję czegoś bardziej
    profesjonalnego?

    > - do tego troche kabla i odrobine czasu :)

    Tylko czasu? Samo się zrobi? Bo jak tak popatrze na wysokość, na
    jakiej wisi ta antena, na długość drabinki jaką posiadam, jakość
    akumulatorowej wkrętarki i własne możliwości, to mi to cuchnie 150+
    PLN dla człowieka, który ma sprzęt i możliwości.

    > No to juz trzaby do intrukcji zajrzec.

    Instrukcji czego? Dekodera Cyfry+? A widziałeś ją kiedyś? Bo się można
    bardzo mocno zdziwić jej... "jakością" :(

    > Doczytalem.
    > Usunalem, bo uznalem za nieistotne (a co, jesli ni euruchomia?)

    Bardzo istotne - bo DVB-T mam bez wydatków i ciągnięcia dodatkowych
    kabli.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 32. Data: 2011-09-08 07:13:38
    Od: Cezar <c...@B...pl>

    On 08/09/2011 01:02, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Gdzie tak tanio sprzedają? I ten konwerter to taśmą izolacyjną mam se
    > przykleić do drugiego? Czy może jednak potrzebuję czegoś bardziej
    > profesjonalnego?

    wystarczy monoblock za 37zl. Nie potrzebujesz zadnych przeróbek.
    Zamocujesz go w zwyklym uchwycie.
    c.

  • 33. Data: 2011-09-08 10:38:17
    Od: "sdd" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Cezar" napisał w wiadomości grup

    >wystarczy monoblock za 37zl. Nie potrzebujesz zadnych przeróbek. Zamocujesz
    >go w zwyklym uchwycie.

    Tylko nie wiadomo, co on tam juz ma.
    Moze ma np. dekoder PVR i Twina?
    Wiec wtedy pewnie jakis dual monoblock by to musial byc, ale wtedy rosna
    koszty, bo osobny pojedynczy konwerter i przelacznik diseqc + troche kabla i
    jakis uchwyt bedzie jednak taniej kosztowal.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 34. Data: 2011-09-15 18:47:44
    Od: r...@p...onet.pl

    > Z łezką w oku. Może ktoś nagra i będziemy mieli w Internecie komplet, oprócz
    > tych skasowanych taśm. Chyba, że te skasowane odcinki u kogoś w domu leżą?
    > Swoją drogą zastanawiam się, czy doczekam w swoim życiu programu na podobnym
    > poziomie i na dodatek rodzimej produkcji? Programy na Discovery i innych
    > podejmują ciekawe problemy, ale realizacja jest fatalna - co chwilę powtórka
    > tych samych ujęć, te same sentencje, ogłupieć można. Materiał 10 minutowy
    > umieszczany w 20 minut.

    Oglądnąłem kilka odcinków Sondy na TVP HISTORIA i myślę że oprócz wspomnień to
    nie ma czego żałować. Jedynie czego nie można zarzucić Sondzie to kunsztu
    prowadzących. Samo przygotowanie programu, scenografii i prowadzenie wymagało
    sporo zaangażowania z ich strony. W latach kiedy puszczali Sondę, to było coś,
    bo prowadzący opowiadali o nowinkach technicznych, a w tamtych czasach to było u
    nas krucho z takimi wiadomościami o nowinkach technicznych. A oni jeździli
    trochę po świecie i zdobywali materiały. Pamiętam, że sam jako nastolatek z
    zainteresowaniem wtedy oglądałem Sondę. Zmieniła się dostępność do informacji,
    przynajmniej w Polsce. Uważam, że naprawdę nie ma się czym zachwycać.

    A tak w ogóle to TVP HISTORIA, ze względu na emitowane archiwa, powinna się
    nazywać TVP ARCHIWUM.

    Robert