  • 1. Data: 2011-09-01 15:01:20
    Temat: Czy wiecie, że...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ...sklep internetowy DigiKey.com wysyła do Polski za darmo
    większe zamówienia? Zerknijcie sami:

    International Shipping Rates

    Shipping Rates for POLAND

    UPS World Wide
    Order Amount: Under $200 $200 or more
    Ship Rate: $60 FREE*

    FedEx International Priority
    Order Amount: Under $200 $200 or more
    Ship Rate: $60 FREE*

    All costs listed in USD

    Ile to wychodzi na polską walutę, 580zł?

  • 2. Data: 2011-09-01 15:49:08
    Temat: Re: Czy wiecie, że...
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    W dniu 2011-09-01 17:01, Pszemol pisze:
    > ...sklep internetowy DigiKey.com wysyła do Polski za darmo
    > większe zamówienia?

    Zamawiam już tak od jakiegoś czasu. Koszt przesyłki = 0.

  • 3. Data: 2011-09-01 16:33:11
    Od: "Artur Miller" <b...@m...com>

    Użytkownik "Elektrolot" <e...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Zamawiam już tak od jakiegoś czasu. Koszt przesyłki = 0.

    czyli na tym co kosztuje $200 zarabiają konkretnie ponad $60 ... niezła
    przebitka.

    @

  • 4. Data: 2011-09-01 16:57:14
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2011-09-01 17:01, Pszemol pisze:
    > ...sklep internetowy DigiKey.com wysyła do Polski za darmo
    > większe zamówienia? Zerknijcie sami:

    Wiemy i korzystamy.
    K.

  • 5. Data: 2011-09-01 17:26:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur Miller" <b...@m...com> wrote in message
    > Użytkownik "Elektrolot" <e...@N...pl> napisał w
    > wiadomości news:4e5fa97b$0$3487$65785112@news.neostrada.pl...

    > czyli na tym co kosztuje $200 zarabiają konkretnie ponad $60
    > ... niezła przebitka.

    Niekoniecznie - może dla większych zamówień korzystają
    z jakiegoś przedstawiciela w Europie zamiast wysyłać z USA?

    Aczkolwiek DigiKey nie słynie z tego że tam jest najtaniej
    tylko z tego że tam jest każda elektroniczna część jaką sobie
    tylko zamarzysz :-)

  • 6. Data: 2011-09-01 17:26:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "John Smith" <d...@b...pl> wrote in message

    > Wiemy i korzystamy.

    cieszę się - chciałem jednak tą wiadomość spopularyzować.

  • 7. Data: 2011-09-01 21:28:24
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2011-09-01 18:33 Artur Miller napisał(a):

    > czyli na tym co kosztuje $200 zarabiają konkretnie ponad $60 ... niezła
    > przebitka.

    No właśnie nie oni tylko FedEx.

    To tak jakbyś krytykował sprzedawcę na Allegro, że koszt wysłania
    drobiazgu za 5zł wynosi 10zł (o ile jest tak napisane w cenniku Poczty
    Polskiej / kuriera).

    Zresztą przejdź się osobiście do oddziału UPS / DHL / itp. i dowiedz,
    ile kosztuje wysłanie 2kg paczki ekspresem do Stanów. Aż usiądziesz.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 8. Data: 2011-09-01 21:49:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Adam Dybkowski" <a...@g...6c7o8m> wrote in message

> [...]
    >
    > Zresztą przejdź się osobiście do oddziału UPS / DHL / itp. i dowiedz, ile
    > kosztuje wysłanie 2kg paczki ekspresem do Stanów. Aż usiądziesz.

    Nie zrozumiałeś chyba - on sugeruje że skoro stać DigiKey na prezent
    dla większego klienta w postaci darmowej wysyłki która minimalnie
    kosztuje $60 (lub więcej) to znaczy że nie będąc instytucją charytatywną
    muszą na takim zamówieniu zarabiać więcej niż te $60 prezentu, nie?

  • 9. Data: 2011-09-01 22:36:23
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-01 23:49, Pszemol pisze:
> [...]
    > kosztuje $60 (lub więcej) to znaczy że nie będąc instytucją charytatywną
    > muszą na takim zamówieniu zarabiać więcej niż te $60 prezentu, nie?

    Czyli gdy kupisz za 200$ to są w stanie zrezygnować z części zysku na
    kwotę 60$. Karygodne. W ramach protestu będziemy kupować w Farnellu czy
    TME i płacić za takie samo zamówienie 280$ zamiast 200$. Tylko po to
    żeby mieć satysfakcję, że nie jesteśmy dymani na 60$.

    MD

  • 10. Data: 2011-09-01 22:38:33
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-01 19:26, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Aczkolwiek DigiKey nie słynie z tego że tam jest najtaniej
    > tylko z tego że tam jest każda elektroniczna część jaką sobie

    Wiele rzeczy jest tam znacznie tańszych. Warto zrobić sobie zbiorcze
    zamówienie na nie przy okazji zakupu tego co jest niedostępne w EU.

    MD