  • 91. Data: 2010-12-22 19:44:46
    Temat: Re: Snieg, zakret na recznym i policja w UK
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Jakub Witkowski wrote:

    > A na torze może uszkodzić?

    Może.
    Bo tam się wjeżdża na własne ryzyko z pełną świadomością, że jeśli cię
    nie stać (na doznanie czy naprawę szkód), to się nie będziesz mógł tam
    bawić...
    No i nie jest to droga publiczna.

    > Zatłoczony tor jest bardziej niebezpieczny
    > niż pusta droga.

    Dlatego na tor wpuszcza się na raz określoną liczbę pojazdów, a nie
    wszystkich chętnych.

    > Status miejsca: publiczne czy nie, jest drugorzędny;

    Nie.

    > o ryzyku decyduje ostrożność i rozbudowana wyobraźnia... i tyle.

    Też nie.:-)

    --
    Bydlę

  • 92. Data: 2010-12-22 21:49:24
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-22 07:53, to pisze:
    > begin Tomasz Pyra

    > Ćwiczenie czyni mistrza, jaki problem, skoro wokół było pusto?

    Robienie takich baletów na drodze spowoduje wyślizgiwanie tego ronda.
    Jak przejedzie tam odpowiednio dużo takich ćwiczących, to wyliżą to
    rondo do lodu, a nie ma powodu.

    Dwa że nikt mu wielkiego problemu nie zrobił - nawet mandatu nie dostał.
    Widać policjant jakoś w manewrze nie dopatrzył się znamion maestrii
    panowania nad pojazdem i po prostu go zatrzymał żeby sprawdzić o co
    chodzi i zwrócić na to uwagę że droga nie jest do upalania.

    Trzy - nie było pusto, bo był policjant.

    Co do ćwiczeń to zgoda - wiele godzin pracy i w ten sposób można zostać
    mistrzem w zapinaniu ręcznym boka na zakręcie przy 15mph. Na pewno
    bardzo przydatna umiejętność.

    A poważnie to niestety żeby sobie takie rzeczy ćwiczyć, to nie obejdzie
    się bez zamkniętego toru, placu czy czegoś tym podobnego.
    Takie ćwiczenia w ruchu to jest lipa. Żeby z tego były korzyści, trzeba
    jeździć na granicy, nie raz wypadając z toru, a nie takie tam drobne
    bujnięcia.
    I na drodze się tak nie da - trzeba mieć teren, pachołki i w to walić.
    Bo na drodze czają się jak nie krawężniki, to latarnie.

  • 93. Data: 2010-12-22 22:41:58
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 22.12.2010 08:14, to pisze:
    > begin RadekNet

    > Jak ktoś nie ogarnia to być może. Tak czy inaczej pomimo tych "wrażeń",
    > kiepskich samochodów i rozwalonych dróg wypadków wcale nie ma dużo więcej
    > niż w krajach wyżej rozwiniętych pod tym względem.

    Widac sporo ludzi spoza Polski nie ogarnia, bo nie znam osoby, ktora by
    nie stwierdzila, ze "jezdza jak debile". Dziwnym trafem uwazaja tak
    rowniez kierowcy z Wloch. No i statystyki jednak mowia co innego.

    > W Irlandii nie byłem, ale byłem w kilkunastu krajach zachodniej europy,
    > nie sądzę, żeby Irlandia była akurat jakimś szczególnym wyjątkiem.

    No to sadz. Nie maja dziur i kolein, za to maja bardzo waskie i krete
    drogi. Jedyna naprawde dobra droga (ale bez stacji paliw i parkingow) to
    Cork, Dublin, Belfast. Do niemieckich drog sie nie umywa.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 94. Data: 2010-12-22 22:44:53
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 22.12.2010 08:09, Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Celowo wprowadziłeś samochód w poślizg i pojechałeś tak jak miałeś
    > zamiar = panujesz nad autem :)

    Krzysiek, czesto masz racje. Ale ja uwazam, ze nawet jak jestes mistrzem
    kierownicy to nie rob z drogi toru. Zatem moje rownanie powinno byc
    zgodne z filozofia jazdy po dordze publicznej.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 95. Data: 2010-12-22 23:56:51
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-22, RadekNet <r...@r...com> wrote:

    > Krzysiek, czesto masz racje. Ale ja uwazam, ze nawet jak jestes mistrzem
    > kierownicy to nie rob z drogi toru. Zatem moje rownanie powinno byc
    > zgodne z filozofia jazdy po dordze publicznej.

    Ja widzę sporą różnicę pomiędzy podcięciem ręcznym na pustej drodze, a
    robieniem z ulicy toru. That's all.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 96. Data: 2010-12-23 06:03:38
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

    > Zaczyna się... Ja pierdolę! Orwell pomylił się o parę lat, ale miał rację.
    > Jeszcze trochę i jakaś straż miejska zacznie grozić monitoringiem, jak
    > zobaczą że idąc po chodniku za wysoko nogę podniosłem - przecież mogłem
    > kogoś kopnąć!

    Najgorsze, ze ludzie jako ogol nie zdaja sobie sprawy. Coraz mniej wolnosci,
    coraz wiecej kontroli - health and safety - przeciez rozsadny czlowiek nie
    zaprotestuje, nie zaprzeczy, ze to kwestia najwazniejsza. A uczciwy czlowiek
    nie ma sie czego bac, nie ma nic do ukrycia, prawda? W moim brytyjskim
    miescie kamery sa prawie na kazdym rogu ulicy. Na razie mozna powiedziec, ze
    sa slepe - bo rozdzielczosc niska, a i nikt nie jest w stanie przerobic
    nawet niewielkiej czesci rejestrowanych przez nie danych. Ale nim sie
    obejrzymy, a obraz stanie sie dokladny i mozliwy do przeanalizowania
    automatycznie przy pomocy odpowiedniego oprogramowania - rozpoznawanie
    twarzy, ludzi, zachowan, gdzie kto idzie, co robi... Zreszta kontrola rosnie
    na wielu innych polach - dluzszy temat.

    --
    Jan-xx

  • 97. Data: 2010-12-23 13:48:41
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Dec 2010 13:20:08 +0100, "niusy.pl"
    <d...@n...pl.invalid> wrote:

    >Ale z wybitnym kierowcą :-)

    Czasem jak się czyta PMS to ma się wrażenie, że tu sami wybitni
    kierowcy są. Tylko dziwnie się marnują na pisaninie, zamiast zamiatać
    trasy rajdowe w WRC (nie mylić z Wrocławiem). Kubica z Kuzajem mogą im
    buty polerować, a Loeb może im łaskawie za pilota robić.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 98. Data: 2010-12-23 13:54:09
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 Dec 2010 13:40:01 +0100, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote:

    >Hamiltonowi zdaje sie w australii zarekwirowali Merca za 'niebezpieczna' ich
    >zdaniem jazde, a bylo nie bylo to kierowca z niego chyba lepszy od Ciebie.

    Coś ty, Hamilton to neptek przy połowie kierowców z tej grupy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 99. Data: 2010-12-23 13:54:19
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-23, J_K_K <j...@i...fm> wrote:

    > Dla innego użytkownika drogi / chodnika nie wynika,
    > czy ślizgający robi to "niechcący", czy celowo,
    > a tym bardziej nie wiadomo w jaki sposób taki "manewr" zakończy.
    > Jak jeszcze trafi na niedoświadczonego / swieżego kierowcę,
    > który się takich zachowań wystraszy, to może być różnie.

    Podkreślić słowo "pustej"?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 100. Data: 2010-12-23 14:03:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał

> [...]
    > mogą im
    > buty polerować, a Loeb może im łaskawie za pilota robić.

    Bo nie wystarczy byc wybitnym kierowca - trzeba jeszcze sponsora
    znalezc :-P

    J.