  • 1. Data: 2010-12-19 23:16:07
    Temat: Targi motoryzacyjne w 2011
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Mam ochote w przyszlym roku wybrac na jakies targi motoryzacyjne.
    w tym roku nie dotarlem na automechanikie do frankfurtu wiec nie podaruje
    sobie niczego.

    Patrze i pierwsze jakie beda to Międzynarodowa Wystawa Samochodów,
    Sprzętu Samochodowego i Części Zapasowych - Auto + Automechanika
    17-19 luty t. Petersburg Rosja

    Jak tam dotrzec. Tzn czym najlepiej i gdzie spac?

  • 2. Data: 2010-12-20 10:51:55
    Temat: Re: Targi motoryzacyjne w 2011
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "emes" <e...@e...pl> napisał w
> [...]
    > 17-19 luty t. Petersburg Rosja
    >
    > Jak tam dotrzec. Tzn czym najlepiej i gdzie spac?

    No jak dotrzec ? Samolotem, a spac jak normalny pracownik w
    delegacji - w hotelu.

    J.

  • 3. Data: 2010-12-20 16:34:27
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    > Użytkownik "emes" <e...@e...pl> napisał w

    > No jak dotrzec ? Samolotem, a spac jak normalny pracownik w delegacji - w
    > hotelu.

    liczylem szczerze mowiac na blizsze informacje ze w hotelu to sobie zdaje
    sprawe, tylko gdzie

  • 4. Data: 2010-12-20 22:28:25
    Od: "andrzej" <n...@o...pl>

    Użytkownik "emes" <e...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > liczylem szczerze mowiac na blizsze informacje ze w hotelu to sobie zdaje
    > sprawe, tylko gdzie

    http://maps.google.pl/maps?f=q&source=s_q&hl=de&geoc
    ode=&q=Hotels+in+der+N%C3%A4he+von+Rosja,+Moskwa&sll
    =55.755786,37.617633&sspn=0.7635,1.755066&g=Moskwa&i
    e=UTF8&hq=Hotels&hnear=Moskau,+Russland&z=12

    --
    andrzej

    Renowacja schodów www.nowe-schody.prv.pl