-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!news.axelspring
er.com.pl!not-for-mail
From: Bydlę <b...@b...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Date: Wed, 22 Dec 2010 19:44:46 +0100
Organization: MacŚwinka
Lines: 39
Message-ID: <ietgut$j92$3@cougar.axelspringer.pl>
References: <ienb63$q6f$1@inews.gazeta.pl> <ienflm$sug$1@news.onet.pl>
<ienjag$ua0$8@news.onet.pl> <ienrgt$7ne$1@news.onet.pl>
<ieoaok$smi$1@news.onet.pl> <ieobg0$ua0$46@news.onet.pl>
<ieoe97$bq8$1@news.onet.pl> <ieoepr$9up$1@inews.gazeta.pl>
<ieofos$i29$1@news.onet.pl> <ieogf8$gq4$1@inews.gazeta.pl>
<c1.01.3Npxtr$JNc@mike.oldfield.org.pl> <iesnr2$85v$4@inews.gazeta.pl>
<iesvh2$1ho$1@news2.ipartners.pl> <iet04t$ap5$3@inews.gazeta.pl>
<iet0un$2br$1@news2.ipartners.pl> <iet194$ei3$3@inews.gazeta.pl>
<iet1fr$2du$1@news2.ipartners.pl> <iet1i7$g17$2@inews.gazeta.pl>
<iet28s$2vt$1@news2.ipartners.pl>
Reply-To: p...@g...com
NNTP-Posting-Host: m0493.lan
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: cougar.axelspringer.pl 1293043485 19746 192.168.3.121 (22 Dec 2010 18:44:45
GMT)
X-Complaints-To: a...@n...axelspringer.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Dec 2010 18:44:45 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC; en-US; rv:1.3.1) Gecko/20030723
wamcom.org
X-Accept-Language: pl, en-us, en
In-Reply-To: <iet28s$2vt$1@news2.ipartners.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2336868
[ ukryj nagłówki ]Jakub Witkowski wrote:
> W dniu 2010-12-22 15:21, kamil pisze:
>
>> On 22/12/2010 14:20, Jakub Witkowski wrote:
>>
>>> W dniu 2010-12-22 15:17, kamil pisze:
>>> Warsztaty sa pelne samochodow, ktorych wlasciciele starali sie niczego
>> nie uszkodzic
>
> A na torze może uszkodzić?
Może.
Bo tam się wjeżdża na własne ryzyko z pełną świadomością, że jeśli cię
nie stać (na doznanie czy naprawę szkód), to się nie będziesz mógł tam
bawić...
No i nie jest to droga publiczna.
> Zatłoczony tor jest bardziej niebezpieczny
> niż pusta droga.
Dlatego na tor wpuszcza się na raz określoną liczbę pojazdów, a nie
wszystkich chętnych.
> Status miejsca: publiczne czy nie, jest drugorzędny;
Nie.
> o ryzyku decyduje ostrożność i rozbudowana wyobraźnia... i tyle.
>
Też nie.:-)
--
Bydlę
Następne wpisy z tego wątku
- 22.12.10 21:49 Tomasz Pyra
- 22.12.10 22:41 RadekNet
- 22.12.10 22:44 RadekNet
- 22.12.10 23:56 Krzysiek Kielczewski
- 23.12.10 06:03 Jan-xx
- 23.12.10 13:48 jerzu
- 23.12.10 13:54 jerzu
- 23.12.10 13:54 Krzysiek Kielczewski
- 23.12.10 14:03 J.F.
- 23.12.10 14:17 jerzu
- 23.12.10 14:23 jerzu
- 23.12.10 14:34 Jakub Witkowski
- 23.12.10 14:49 Artur Maśląg
- 23.12.10 15:27 kamil
- 23.12.10 15:34 Krzysiek Niemkiewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?