    From: RadekNet <r...@r...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Snieg, zakret na recznym i policja w UK
    Date: Wed, 22 Dec 2010 22:41:58 +0100

    W dniu 22.12.2010 08:14, to pisze:
    > begin RadekNet

    > Jak ktoś nie ogarnia to być może. Tak czy inaczej pomimo tych "wrażeń",
    > kiepskich samochodów i rozwalonych dróg wypadków wcale nie ma dużo więcej
    > niż w krajach wyżej rozwiniętych pod tym względem.

    Widac sporo ludzi spoza Polski nie ogarnia, bo nie znam osoby, ktora by
    nie stwierdzila, ze "jezdza jak debile". Dziwnym trafem uwazaja tak
    rowniez kierowcy z Wloch. No i statystyki jednak mowia co innego.

    > W Irlandii nie byłem, ale byłem w kilkunastu krajach zachodniej europy,
    > nie sądzę, żeby Irlandia była akurat jakimś szczególnym wyjątkiem.

    No to sadz. Nie maja dziur i kolein, za to maja bardzo waskie i krete
    drogi. Jedyna naprawde dobra droga (ale bez stacji paliw i parkingow) to
    Cork, Dublin, Belfast. Do niemieckich drog sie nie umywa.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com