  • 21. Data: 2014-02-15 16:05:10
    Temat: Re: Śmiertelny wypadek podczas policyjnego pościgu w Łodzi
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 15 Feb 2014 11:15:20 +0100 osobnik zwany Andrzej Lawa
    napisał:

> [...]
    y-i-kontrole-
    Mobilizacja-policji.html

    > Czy mnie oczy mylą, czy oni noszą Raki?

    przede wszystkim to JAK je noszą. luzem, lufą w stronę samochodu?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2014-02-15 16:50:10
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > przede wszystkim to JAK je noszą. luzem, lufą w stronę samochodu?

    Przeciez do siebie strzelac nie beda, odbezpieczone sa chociaz ?:)

  • 23. Data: 2014-02-15 16:58:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 15 Feb 2014 16:50:10 +0100 osobnik zwany Czesław
    Wiśniak napisał:

    > Przeciez do siebie strzelac nie beda, odbezpieczone sa chociaz ?:)

    broni nigdy się tak nie nosi. nawet jak Ci się wydaje, że jest bez
    magazynku i rozładowana.

  • 24. Data: 2014-02-15 17:02:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 15 Feb 2014 08:11:10 +0100, spider napisał(a):

    > Na skrzyżowaniu ulic Kilińskiego i Tymienieckiego doszło do zderzenia
    > policyjnego opla astry z mazdą, która znalazła się na trasie pościgu. W
    > wyniku wypadku - mimo udzielonej pomocy medycznej - w szpitalu zmarł
    > kierowca mazdy. Trwa ustalanie jego tożsamości. W wypadku rannych
    > zostało dwóch policjantw w wieku 29 i 32 lat. Ich stan jest ciężki -
    > dodała Kącka.

    A co się ma dziać, skoro policjanci nie mają żadnych rzetelnych szkoleń z
    jazdy samochodem?

    Cała wiedza i umiejętności które posiada taki policjant to to czego
    nauczono go na kursie na PJ.
    Pewnie nawet mało który z nich zarabia tyle żeby móc sobie pozwolić na
    własny, szybki samochód.

    A radiowozy im policja kupuje coraz szybsze to śmiertelnych wypadków
    powodowanych przez szaleńców w radiowozach będzie coraz więcej.

  • 25. Data: 2014-02-15 17:08:01
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > broni nigdy się tak nie nosi. nawet jak Ci się wydaje, że jest bez
    > magazynku i rozładowana.

    Przestan, tez mnie kiedys tak uczyli ale czasy sie zmieniaja :)

  • 26. Data: 2014-02-15 17:38:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 15.02.2014 17:08, Czesław Wiśniak pisze:

    > Przestan, tez mnie kiedys tak uczyli ale czasy sie zmieniaja :)

    Oby nie - bo w ten sposób (tj. rutynowo wycelowaną w kontrolowanych) to
    się trzyma w systemach totalitarnych.

  • 27. Data: 2014-02-15 17:52:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 15 Feb 2014 17:38:11 +0100 osobnik zwany Andrzej Lawa
    napisał:

    > Oby nie - bo w ten sposób (tj. rutynowo wycelowaną w kontrolowanych) to
    > się trzyma w systemach totalitarnych.

    oni nie celują. Oni po prostu nie mają pojęcia co sie z bronią robi.

  • 28. Data: 2014-02-15 18:04:46
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > oni nie celują. Oni po prostu nie mają pojęcia co sie z bronią robi.

    Mowie wam, ze tam sa slepaki albo puste magazynki, przynajmniej moga
    postraszyc :)

  • 29. Data: 2014-02-15 18:47:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 15.02.2014 17:52, masti pisze:

    > oni nie celują. Oni po prostu nie mają pojęcia co sie z bronią robi.

    Nie wiem, co gorsze...

  • 30. Data: 2014-02-15 18:47:54
    Od: nadir <n...@h...org>

    > oni nie celują. Oni po prostu nie mają pojęcia co sie z bronią robi.

    Dokładnie.
    A potem wychodzą takie kwiatki:
    http://ujeb.se/qWah
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/najpierw-po
    scig-potem-smiertelny-strzal-nie-zyje-policjant,3114
    54.html