  • 31. Data: 2014-02-15 18:53:15
    Temat: Re: Śmiertelny wypadek podczas policyjnego pościgu w Łodzi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Feb 2014 13:29:11 +0100, Trybun napisał(a):

    > Zacznijmy od tego że w USA nikt nie robi kontroli dla samej kontroli.
    > "Rutynowa kontrola", takiego określenia nie ma nawet w słowniku stróżów
    > prawa i porządku w USA

    Ale "kontrola trzezwosci" w niektorych stanach jest.

    J.

  • 32. Data: 2014-02-15 19:42:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 15.02.2014 18:47, nadir pisze:

    > Dokładnie.
    > A potem wychodzą takie kwiatki:
    > http://ujeb.se/qWah
    > http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/najpierw-po
    scig-potem-smiertelny-strzal-nie-zyje-policjant,3114
    54.html

    A mam przypomnieć "polowanie na tygrysa"?

  • 33. Data: 2014-02-15 20:51:44
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2014-02-15 13:29, Trybun pisze:

    > Zacznijmy od tego że w USA nikt nie robi kontroli dla samej kontroli.
    > "Rutynowa kontrola", takiego określenia nie ma nawet w słowniku stróżów
    > prawa i porządku w USA

    To fakt ale dla samej taktyki pościgu niewiele wnosi.

    --
    Qlfon, Lublin

  • 34. Data: 2014-02-16 13:08:54
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-02-15 17:52, masti pisze:

    > oni nie celują. Oni po prostu nie mają pojęcia co sie z bronią robi.

    To zależy, czy Bronia skończyła 15 lat.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 35. Data: 2014-02-20 09:50:55
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-02-15 18:53, J.F. pisze:

    > Ale "kontrola trzezwosci" w niektorych stanach jest.
    >
    > J.

    Jest chyba we wszystkich, ale musi być powód zatrzymania i dopiero gdy
    kierowca sprawia wrażenie pijanego to policjant zarządza test trzeźwości.,

  • 36. Data: 2014-02-20 09:51:36
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-02-15 20:51, Qlfon pisze:

    > To fakt ale dla samej taktyki pościgu niewiele wnosi.

    To wszystko zmienia, pościgu za prawdziwym, autentycznym przestępcą nie
    można sobie odpuścić. U nas zabija się ludzi tylko z tego powodu bo nie
    zatrzymali się z takiego czy innego powodu do "rutynowej kontroli"..

  • 37. Data: 2014-02-20 22:58:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Feb 2014 09:50:55 +0100, Trybun napisał(a):

    > Jest chyba we wszystkich, ale musi być powód zatrzymania i dopiero gdy
    > kierowca sprawia wrażenie pijanego to policjant zarządza test trzeźwości.,

    Teoria, a praktyka ...

    http://www.roadblock.org/faq/
    https://www.techdirt.com/articles/20131120/184536253
    15/texas-police-set-up-checkpoints-to-collect-blood-
    saliva-volunteers.shtml

    http://en.wikipedia.org/wiki/Random_checkpoint
    (doczytac do US)

    J.

  • 38. Data: 2014-02-21 21:49:32
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-02-20 22:58, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > http://www.roadblock.org/faq/
    > https://www.techdirt.com/articles/20131120/184536253
    15/texas-police-set-up-checkpoints-to-collect-blood-

    No ale takie akcje trudno nazywać rutynowymi kontrolami.

  • 39. Data: 2014-02-21 23:06:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 21 Feb 2014 21:49:32 +0100, Trybun napisał(a):
    15/texas-police-set-up-checkpoints-to-collect-blood-
    saliva-volunteers.shtml

    > No ale takie akcje trudno nazywać rutynowymi kontrolami.

    Ktore ? Pisalem przeciez zeby trzeci doczytac do paragrafu
    poswieconego US.

    Drugi pokazuje ze policja wystepuje nawet poza jakies ogolnie przyjety
    normy, a obywatele grzecznie sie poddaja, zamiast prokuratora wezwac.

    A pierszy ... oj, znaja to slowo, widac jednak nie ma tak ze bez
    powodu policja nikogo nie zatrzymuje ...

    J.