  • 1. Data: 2014-02-15 08:11:10
    Temat: Śmiertelny wypadek podczas policyjnego pościgu w Łodzi
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    3294,Smiertelny_wypadek_podczas_policyjnego_poscigu_
    w_Lodzi.html?lokale=warszawa#BoxWiadTxt

    aw, PAP 2014-02-15, ostatnia aktualizacja 2014-02-15 08:04:39

    Kierowca samochodu osobowego zginął w nocy po tym, jak podczas
    policyjnego pościgu w centrum Łodzi uderzył w niego policyjny radiowóz.
    W wyniku wypadku ciężko ranni zostali także dwaj policjanci.
    Jak poinformowała rzeczniczka łódzkiej policji podinsp. Joanna Kącka po
    godz. 1 w nocy policjanci z wydziału wywiadowczego - pełniący służbę po
    cywilnemu - w okolicach ulicy Piotrkowskiej podjęli próbę zatrzymania do
    kontroli bmw na pozałódzkich tablicach rejestracyjnych.

    Według policji kierowca zignorował polecenia funkcjonariuszy i zaczął
    uciekać. "Policjanci włączyli sygnały świetlne i dźwiękowe i rozpoczęli
    pościg, jednocześnie informując o zdarzeniu oficera dyżurnego" -
    relacjonowała Kącka.

    Na skrzyżowaniu ulic Kilińskiego i Tymienieckiego doszło do zderzenia
    policyjnego opla astry z mazdą, która znalazła się na trasie pościgu. W
    wyniku wypadku - mimo udzielonej pomocy medycznej - w szpitalu zmarł
    kierowca mazdy. Trwa ustalanie jego tożsamości. W wypadku rannych
    zostało dwóch policjantw w wieku 29 i 32 lat. Ich stan jest ciężki -
    dodała Kącka.

    "Na miejscu wypadku, pod nadzorem prokuratora policjanci prowadzą
    oględziny, zabezpieczają ślady, ustalają świadków i docierają do
    monitoringów z trasy pościgu" - zaznaczyła rzeczniczka. Policja nadal
    poszukuje bmw.

  • 2. Data: 2014-02-15 08:53:30
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-02-15 08:11, spider pisze:
> [...]
    > oględziny, zabezpieczają ślady, ustalają świadków i docierają do
    > monitoringów z trasy pościgu" - zaznaczyła rzeczniczka. Policja nadal

    Kowboje znowu w akcji.. Tak się zastanawiam, ilu ludzi jeszcze musi
    zginąć zanim do tępych łbów przyjdzie rozsądek, kiedy przestana zabijać
    ludzi których jedyna winą jest to że się z takiego czy innego powody nie
    zatrzymali do kontroli, albo ryzykować życiem osób postronnych.
    Myślę że stanowczo za dużo oglądania amerykańskich filmów akcji przez
    ustawodawców.. Tylko ci imbecyle nie zwracają uwago na to że jankeski
    policjant jak już kogoś goni na złamanie karku to musi mieć ważny powód..

  • 3. Data: 2014-02-15 09:45:00
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-15 08:53, Trybun pisze:

> [...]
    > zabijać ludzi których jedyna winą jest to że się z takiego czy innego
    > powody nie zatrzymali do kontroli, albo ryzykować życiem osób

    Eetam przesadzasz.
    BMW + noc + BMW + ucieczka i pościg znaczy że musiało być grubo u
    kierownika w BMW.
    Przecież każdy normalny kierowca BMW by się zatrzymał swoim BMW a nie
    uciekał.

  • 4. Data: 2014-02-15 09:54:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** spider pisze tak:

    > Według policji kierowca zignorował polecenia funkcjonariuszy i
    > zaczął uciekać. "Policjanci włączyli sygnały świetlne i dźwiękowe
    > i rozpoczęli pościg

    To w Polsce A

    a tymczasem w zapierdziałym Olsztynie
    http://olsztyn.wm.pl/189613,Pistolety-maszynowe-helm
    y-i-kontrole-Mobilizacja-policji.html

    Czy zamiast gonić nie mógł któryś pociągnąć mu ze spawarki? Koszty
    społeczne byłyby mniejsze i nauka dla wszystkich.

    --
    Piter

  • 5. Data: 2014-02-15 10:05:12
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-15 09:54, PiteR pisze:

> [...]
    >

    > Czy zamiast gonić nie mógł któryś pociągnąć mu ze spawarki? Koszty
    > społeczne byłyby mniejsze i nauka dla wszystkich.

    jestem ZA
    tak powinny wyglądać kontrole.

  • 6. Data: 2014-02-15 10:14:16
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    >

    > Czy zamiast gonić nie mógł któryś pociągnąć mu ze spawarki? Koszty
    > społeczne byłyby mniejsze i nauka dla wszystkich.

    Jak to, to PiS juz rzadzi ?;).
    Zaczynam się czuć jak w Sao Paulo. Tylko tam jeszcze żadnemu gliniarzowi nie
    przychodzi do głowy, żeby ścigać pieszego, za przejście na czerwonym
    świetle.

  • 7. Data: 2014-02-15 11:15:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 15.02.2014 09:54, PiteR pisze:

    > a tymczasem w zapierdziałym Olsztynie
    > http://olsztyn.wm.pl/189613,Pistolety-maszynowe-helm
    y-i-kontrole-Mobilizacja-policji.html

    Czy mnie oczy mylą, czy oni noszą Raki?

  • 8. Data: 2014-02-15 11:36:58
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

> [...]

    > ustawodawców.. Tylko ci imbecyle nie zwracają uwago na to że jankeski
    > policjant jak już kogoś goni na złamanie karku to musi mieć ważny powód..
    Jankeski pościg wygląda zgoła inaczej. Przynajmniej w realu. Na filmach
    faktycznie jest ostro ale bez tego wiele filmów nie miałaby akcji w ogóle.
    Z tego co czasem pokazują w mediach jankeskie pościgi potrafią się
    ciągnąć kilometrami i raczej nie jeden na jednego.
    W linku przykład jak pościg prowadzony z głową w oczekiwaniu na wparcie
    prowadzi do zatrzymania bez kozaczenia jak w Łodzi.

    http://www.youtube.com/watch?v=fw1zEKtzrW8
    --
    Qlfon, Lublin

  • 9. Data: 2014-02-15 11:46:09
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-02-15 11:15, Andrzej Lawa wrote:

    > Czy mnie oczy mylą, czy oni noszą Raki?

    Raczej Glauberyt ktory wszedl w jego miejsce. PM-63 to juz historia.

    --

    memento lorem ipsum

  • 10. Data: 2014-02-15 12:03:46
    Od: fifak <f...@o...pl>

    > Na skrzyżowaniu ulic Kilińskiego i Tymienieckiego doszło do zderzenia
    > policyjnego opla astry z mazdą, która znalazła się na trasie pościgu. W

    ale nie wiem o co chodzi, giniemy i dobrze bo jest nas za dużo, gdyby
    nie to już dawno RAK, jakim jest ludzkość, zjadł by ziemie