  • 11. Data: 2014-02-15 12:10:22
    Temat: Re: Śmiertelny wypadek podczas policyjnego pościgu w Łodzi
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > ale nie wiem o co chodzi, giniemy i dobrze bo jest nas za dużo, gdyby nie
    > to już dawno RAK, jakim jest ludzkość, zjadł by ziemie

    Myslisz o polskiej nacji czy ogolnie ? Po za tym chcesz to gin, ja wolabym,
    zeby jakis bezmozg mnie nie trafil. Niezaleznie czy uciekajacy czy goniacy.

  • 12. Data: 2014-02-15 12:11:38
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Po za tym
    sorry, musze sie pilnowac :)

  • 13. Data: 2014-02-15 12:44:51
    Od: tá´Ź

    Irokez wrote:

    > BMW + noc + BMW + ucieczka i pościg znaczy że musiało być grubo u
    > kierownika w BMW.

    Pewnie trochę wypił. Ale raczej niezbyt dużo, skoro pomimo tego on
    uciekł, a policjanci przydzwonili w bogu ducha winne auto i zabili dwie
    osoby.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 14. Data: 2014-02-15 12:47:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 15.02.2014 11:46, elmer radi radisson pisze:

    > Raczej Glauberyt ktory wszedl w jego miejsce. PM-63 to juz historia.

    No właśnie dlatego się dziwiłem ;)

  • 15. Data: 2014-02-15 13:15:13
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-15 12:44, t? pisze:

    > Pewnie trochę wypił. Ale raczej niezbyt dużo, skoro pomimo tego on
    > uciekł, a policjanci przydzwonili w bogu ducha winne auto i zabili dwie
    > osoby.

    Łódź, tablice pozałódzkie, BMW,
    raczej stawiam na organizację przestępczą a nie wypicie piwa.

  • 16. Data: 2014-02-15 13:26:43
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-02-15 09:45, Irokez pisze:

    > Eetam przesadzasz.
    > BMW + noc + BMW + ucieczka i pościg znaczy że musiało być grubo u
    > kierownika w BMW.
    > Przecież każdy normalny kierowca BMW by się zatrzymał swoim BMW a nie
    > uciekał.

    Tak grubo jak u pewnej szoferki/kierownicy(?) w miejscowości Słupca,
    niedawno. Skasowali jej nowe Audi, i o mało nie zabili jej i jej dwu
    dzieci, w tym jedno w brzuchu. Cały ambaras wziął się z tego że ona
    przestraszyła się i nie zatrzymała do kontroli, wzięła ich za bandytów
    którzy chcą jej ukraść owo nowe Audi. Podsumowując - przyczyny
    niezatrzymania się do kontroli mogą być najprzeróżniejsze, tak że nie
    warto urządzać sobie rodea w mieście z nie wiadomo jakiego powodu i
    ryzykować w imię tego zdrowia i życia ludzi, gdy nie ma ku temu żadnych
    poważnych przesłanek/powodów.

  • 17. Data: 2014-02-15 13:27:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Feb 2014 09:45:00 +0100, Irokez napisał(a):

    > Eetam przesadzasz.
    > BMW + noc + BMW + ucieczka i pościg znaczy że musiało być grubo u
    > kierownika w BMW.

    Grubo czy nie, jechac nalezy z predkoscia bezpieczna, nawet w czasie
    poscigu. Kowboje nie przestrzegaja przepisow, ale rzecznik ani razu
    nie powie ze jechali z nadmierna predkoscia.

    > Przecież każdy normalny kierowca BMW by się zatrzymał swoim BMW a nie
    > uciekał.

    Po cywilnemu byli.

    J.

  • 18. Data: 2014-02-15 13:29:11
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-02-15 11:36, Qlfon pisze:

    > Jankeski pościg wygląda zgoła inaczej. Przynajmniej w realu. Na
    > filmach faktycznie jest ostro ale bez tego wiele filmów nie miałaby
    > akcji w ogóle.
    > Z tego co czasem pokazują w mediach jankeskie pościgi potrafią się
    > ciągnąć kilometrami i raczej nie jeden na jednego.
    > W linku przykład jak pościg prowadzony z głową w oczekiwaniu na
    > wparcie prowadzi do zatrzymania bez kozaczenia jak w Łodzi.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=fw1zEKtzrW8

    Zacznijmy od tego że w USA nikt nie robi kontroli dla samej kontroli.
    "Rutynowa kontrola", takiego określenia nie ma nawet w słowniku stróżów
    prawa i porządku w USA

  • 19. Data: 2014-02-15 13:32:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Feb 2014 10:05:12 +0100, Irokez napisał(a):
> [...]
    y-i-kontrole-Mobilizacja-policji.html

    > jestem ZA
    > tak powinny wyglądać kontrole.

    Zmienisz zdanie jak policjanci nie tafia tam gdzie chca, tylko ciebie
    .. albo bedzie mial taki trudnosci z odczytem radaru, pomacha do
    lusterka, a potem bedzie strzelal..

    J.

  • 20. Data: 2014-02-15 13:38:29
    Od: tá´Ź

    Irokez wrote:

    > Łódź, tablice pozałódzkie, BMW,
    > raczej stawiam na organizację przestępczą a nie wypicie piwa.

    Widzę, że bardzo sprawnie wykrywasz przestępców na podstawie marki auta i
    tablic rejestracyjnych. Myślę, że powinieneś spróbować kariery w policji.

    --
    ss??q s? ??u??ou??