  • 21. Data: 2010-12-07 09:32:49
    Temat: Re: Śmierdzący, palony olej
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-03 01:31, Michał pisze:

    > JA raz odparowywałem śrubokręt z kolektorów ;) (Mechanik zostawił)
    > koło 4h gazowania - tz. zostawiłem auto z podpartym gazem na 4h :)
    > chłodnicą pryz ścianie i 3rpm. ale to lato było.

    Sadze, ze masz jakies, nie do konca doprecyzowane problemy emocjonalne.
    Tylu idiotyzmow, jak ty nie wydusili z siebie najwieksi grupowi trole,
    nawet ci "z doskoku".
    Gdzies tam pisales, ze studiujesz. Skup sie moze na nauce i nie
    przelewaj wiecej swoich konfabulacji na lamy grup dyskusyjnych.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 22. Data: 2010-12-07 09:34:35
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-03 00:19, Tomasz Pyra pisze:
    > Mam cały silnik zawalony olejem po wycieku, powycierałem, ale mimo
    > wszystko jest brudne w zakamarkach.
    > No i ten olej śmierdzi - głównie na kolektorach wydechowych.
    >
    > Teraz pytanie - myć silnik przy -10C (jak trzeba to potem go wstawię do
    > garażu żeby sobie pochodził)? Czy wyśmierdzi się i przestanie, a z
    > myciem poczekać do wiosny?

    Jesli sie nie "wysmierdzi" po dniu, czy dwoch to problem jest taki, ze
    wydech jest ciagle zasilany olejem do spalenia. Umyj chocby dol silnika,
    zeby na wydech nie kapalo, a reszte zostaw na wiosne.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 23. Data: 2010-12-07 09:36:32
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-06 23:50, Michał pisze:

    > po 4 h została już tylko metalowa część :)

    Skoro zauwazyles, ze po 4h zostala metalowa czesc, to miales kontakt
    wzrokowy z ww.
    Normalny czlowiek usunalby to cos z wydechu i zapomnial o sprawie.
    Powtarzam: normalny.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl