    From: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: ?mierć motocyklisty ? dla s?du warta 180 zł
    Date: Wed, 25 Nov 2009 08:48:44 +0100

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
    news:heenvu$73c$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak, zatrzymałem. Nie było którędy jechać i pan się musiał zatrzymać
    > albo skasować mi motocykl. A i tak daleko by nie ujechał.
    >
    > Zatrzymałem też tira autem osobowym, jeśli już mam się chwalić.

    > Musisz tylko być tylko bardzo pewien co chcesz zrobić.
    Tez mi sie wydawalo, ze nie ma gdzie jechac. W efekcie facet wybral chodnik
    potracajac mojego gsxf i przejezdzajac mi po nodze.
    Wiec nie pierdziel, ze jak bardzo bedziesz chcial kogos zatrzymac to dasz
    rade, bo jak trafisz na kogos kto bardziej bedzie chcial pojechac to
    skonczysz jak chlopak na slupie.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99