  • 31. Data: 2015-10-06 13:54:55
    Temat: Re: Smart Switch i Galaxy S3
    Od: atm <...@v...pl>

    > A myslisz ze na iphonie jest inaczej ?
    > Moze i jest, ale:
    > a) ile razy sprawdzales ?
    > b) to cud, ze wszystko dziala dobrze, a nie stan normalny :-)
    >
    > J.

    Nie prosze pana, na platformie Apple'a nie ma problemow z backupem.
    Ponizej zas sa przyklady zalosnego czarnego marketingu pryszczatych
    Androidowcow ;]
    https://support.apple.com/en-us/HT203271
    http://www.imobie.com/support/itunes-backup-restore-
    problems-and-solutions.htm
    http://www.iskysoft.com/data-recovery/iphone-itunes-
    wont-backup.html
    itd

  • 32. Data: 2015-10-06 13:58:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Normalna sprawa. Tzn - nie powinno tak byc, ale sie zdarza.
    > Trzeba sprawdzac odzyskiwanie backupow :-)

    Ale jak sprawdzisz?? Żeby sprawdzić dobrze to trzeba
    skasować telefon, a wtedy jak nie działa to już za późno.

    > A myslisz ze na iphonie jest inaczej ?

    Jest inaczej - wszystko działa jak należy.

    > Moze i jest, ale:
    > a) ile razy sprawdzales ?

    Wiele razy sprawdzałem. Nawet mi na myśl nie przyszło
    że mogłoby nie zadziałać - po prostu zrobiłem backup,
    potem odtworzyłem w innym telefonie i wszystko było!
    I tak parę razy, bo przełączam funkcję między kilkoma
    telefonami a kilkoma osobami.

    > b) to cud, ze wszystko dziala dobrze, a nie stan normalny :-)

    Taki cud że zawsze wszystko działa to ja lubię...

  • 33. Data: 2015-10-06 14:01:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Nie prosze pana, na platformie Apple'a nie ma problemow z backupem.
    > Ponizej zas sa przyklady zalosnego czarnego marketingu pryszczatych
> [...]

    Porównujesz problemy typu że na pececie na którym masz
    zapisać backup nie ma wystarczająco miejsca na pliki
    z problemem u mojego Samsunga który powiedział mi
    że zrobił backup OK a po przyjrzeniu się bliżej okazało się,
    że w backupie nie ma SMSów i to bez podania powodu?

  • 34. Data: 2015-10-06 14:14:12
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-10-06 14:01, Pszemol wrote:
> [...]
    > że zrobił backup OK a po przyjrzeniu się bliżej okazało się,
    > że w backupie nie ma SMSów i to bez podania powodu?

    Nie do konca:

    If you're getting an error in iTunes that your iPhone "disconnected"
    during a backup or restore, this essentially means that the backup or
    restore stopped when iTunes didn't expect it to, due to some error.

    Everything was working fine until I just downloaded and installed the
    new iTunes. Now the program won't recognize any of the Apple device? I
    want to back up my iPhone 5s before I updating to the latest iOS 8.3.
    What can I do now?

    I am running into a problem when restoring the iPhone from backup in
    iTunes. It told me, iTunes could not restore the iPhone, because not
    enough free space is available on the iPhone. What's wrong with my
    iPhone and how to solve it?

    W zadnej mierze nie chce bronic programu Samsunga, probowalem kiedys
    przetestowac funkcje backupu. Tez cos nie poszlo. Badzmy jednak
    realistami: problemy dotycza rowniez platformy Apple'a i ktos kto sie
    zetknie chocby z jednym z wyzej wklejonych problemow rowniez napisze
    "Zalosne".

  • 35. Data: 2015-10-06 14:23:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ale jak sprawdzisz?? Żeby sprawdzić dobrze to trzeba
    >skasować telefon, a wtedy jak nie działa to już za późno.

    Ale jak nie sprawdzisz, to pozostaje tylko wiara i modlitwa :-)
    Moze trzeba sprawdzic zaraz po zakupie.
    Albo przy okazji zakupu nowego.

    >Jest inaczej - wszystko działa jak należy.

    To skasuj i odtworz - przy okazji zrobi sie porzadek, dobra rzecz :-)

    >Wiele razy sprawdzałem. Nawet mi na myśl nie przyszło
    >że mogłoby nie zadziałać - po prostu zrobiłem backup,

    Masz malo doswiadczenia z backupami :-)

    >Taki cud że zawsze wszystko działa to ja lubię...

    Ale to ciagle stan nienormalny :-)

    J.

  • 36. Data: 2015-10-06 19:06:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > realistami: problemy dotycza rowniez platformy Apple'a i ktos kto sie
    > zetknie chocby z jednym z wyzej wklejonych problemow rowniez napisze

    Nie wiem czego Ty oczekujesz od oprogramowania, ale ja chcę
    aby program jasno i wyraźnie powiedział użytkownikowi że coś
    się nie udało zrobić i dlaczego się to nie udało zrobić...
    Najlepiej podpowiadając co należy zrobić aby się udało za drugim
    razem - dokładnie tak jak robi to iTunes w przypadkach opisanych
    wyżej. Brakło miejsca na dysku peceta? OK, program napisał
    że nie ma miejsca. Użytkownik wie co ma zrobić aby zadziałało.

    W przypadku programu Samsunga, zrobiłem backup... Wszystko OK!
    Wszystkie komunikaty ładne, zielone, tu i tam to i tamto zrobione...
    Z pozoru wszystko cacy i pozytywnie.
    Przyjrzałem się bliżej i nie mogłem odszukać potwierdzenia o SMSach.
    Grzebię dalej i dalej, nie widać... Nie ma. Zaniepokoiło mnie to, więc
    grzebię dalej - i widzę drobnym maczkiem napisane w dole okienka
    "Show All messages" - no żarty jakieś... ale klikam - a tam jest,
    pojawiły się teraz czerwone komunikaty o błędach, że tego, tamtego
    i owego nie udało się zarchiwizować. I że nie ma m. in. SMSów!
    A dlaczego ich nie ma? Nie wiadomo. Co zrobić aby były?
    Nie wiadomo. Gdyby nieuważny użytkownik wziął status ze
    wszystkimi zielonymi komunikatami za dobrą monetę i poszedł
    do następnego kroku, czyli np. resetu telefonu czy sprzedania go
    lub oddania do serwisu to te niezarchiwizowane rzeczy zginęłyby
    na zawsze, i to nawet user nie wiedziałby dlaczego...

    Welcome to the Android World of user experience.

  • 37. Data: 2015-10-06 19:08:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale to ciagle stan nienormalny :-)

    To jest właśnie stan normalny w iPhone.
    Dlatego ludzie go preferują, mimo że droższy.

  • 38. Data: 2015-10-06 20:13:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    problems-and-solutions.htm
    wont-backup.html

    >Porównujesz problemy typu że na pececie na którym masz
    >zapisać backup nie ma wystarczająco miejsca na pliki

    No, w tym srodkowym linku jest przypadek, ze na dysku jest 100GB
    wolnego, ale iphone potrzebuje wiecej.

    Ale podzielam - to sa bledy mniejszej wagi, lepiej sie dowiedziec ze
    sie backup nie udal, niz sie dowiedziec, ze restore nie dziala :-)

    Aczkolwiek ... pomysl, kupiles nowego ajfona, backupujesz starego,
    zeby przerzucic na nowego, a tu ci "brak pamieci".
    Noz mozna sie wk* na maksa :-)

    J.

  • 39. Data: 2015-10-06 20:28:51
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > na zawsze, i to nawet user nie wiedziałby dlaczego...
    >
    > Welcome to the Android World of user experience.

    Aaaaa, nie chce mi sie dalej pisac i polemizowac :]
    Pozostaje mi zyczyc szczescia i pomyslnosci na nowej drodze zycia.
    A przy okazji mozesz spojrzec czy w sieci nie ma przypadkiem rozwiazania
    tego problemu. Jesli nie - to moze znaczyc ze to jakas indywidualna
    przypadlosc.

  • 40. Data: 2015-10-07 01:18:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > A przy okazji mozesz spojrzec czy w sieci nie ma przypadkiem rozwiazania
    > tego problemu. Jesli nie - to moze znaczyc ze to jakas indywidualna

    No właśnie o tym mowa - Twoje rady dla jakichś linuksiarzy są :-)
    Nie doczytałeś chyba że gdyby nie czujne oko to pożegnałbym
    się z 1/3 zawartości telefonu bo jakiś mędrzec z Samsunga uznał
    za stosowne podzielić się z użytkownikiem tylko pozytywnymi
    wiadomościami a ukrył pod dodakowymi klikaniami te negatywne.
    Szukać rozwiązanie problemu mógłbym gdybym wiedział że mam
    problem, a o mało włos nie zauważyłbym w ogóle problemu :-)
    Program ma sam informować o błędach i proponować rozwiązanie,
    tak jak to robi iTunes.