eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSmart Switch i Galaxy S3Re: Smart Switch i Galaxy S3
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.f
    r7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!
    unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Smart Switch i Galaxy S3
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <mueh5u$7bu$1@dont-email.me> <mug95s$gq2$1@mx1.internetia.pl>
    <mugl95$bd4$1@dont-email.me> <muhmko$5da$1@mx1.internetia.pl>
    <muhpe8$838$1@dont-email.me> <560cd672$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
    <muj0sf$obp$1@dont-email.me> <561273da$0$577$65785112@news.neostrada.pl>
    <muutnf$d3f$1@dont-email.me> <561366b6$0$576$65785112@news.neostrada.pl>
    <mv081r$307$1@dont-email.me>
    <5613a8bb$0$27515$65785112@news.neostrada.pl>
    <5613b696$0$598$65785112@news.neostrada.pl> <mv0d2j$lfa$1@dont-email.me>
    <5613bb1b$0$8375$65785112@news.neostrada.pl> <mv0uv7$vsm$1@dont-email.me>
    From: atm <...@v...pl>
    Date: Tue, 6 Oct 2015 20:28:51 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.3.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <mv0uv7$vsm$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <561412eb$0$613$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-66-203-232.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1444156139 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 613 89.66.203.232:51044
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2698
    X-Received-Body-CRC: 3394872244
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1072392
    [ ukryj nagłówki ]



    >
    > W przypadku programu Samsunga, zrobiłem backup... Wszystko OK!
    > Wszystkie komunikaty ładne, zielone, tu i tam to i tamto zrobione...
    > Z pozoru wszystko cacy i pozytywnie.
    > Przyjrzałem się bliżej i nie mogłem odszukać potwierdzenia o SMSach.
    > Grzebię dalej i dalej, nie widać... Nie ma. Zaniepokoiło mnie to, więc
    > grzebię dalej - i widzę drobnym maczkiem napisane w dole okienka
    > "Show All messages" - no żarty jakieś... ale klikam - a tam jest,
    > pojawiły się teraz czerwone komunikaty o błędach, że tego, tamtego
    > i owego nie udało się zarchiwizować. I że nie ma m. in. SMSów!
    > A dlaczego ich nie ma? Nie wiadomo. Co zrobić aby były?
    > Nie wiadomo. Gdyby nieuważny użytkownik wziął status ze
    > wszystkimi zielonymi komunikatami za dobrą monetę i poszedł
    > do następnego kroku, czyli np. resetu telefonu czy sprzedania go
    > lub oddania do serwisu to te niezarchiwizowane rzeczy zginęłyby
    > na zawsze, i to nawet user nie wiedziałby dlaczego...
    >
    > Welcome to the Android World of user experience.

    Aaaaa, nie chce mi sie dalej pisac i polemizowac :]
    Pozostaje mi zyczyc szczescia i pomyslnosci na nowej drodze zycia.
    A przy okazji mozesz spojrzec czy w sieci nie ma przypadkiem rozwiazania
    tego problemu. Jesli nie - to moze znaczyc ze to jakas indywidualna
    przypadlosc.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: