  • 41. Data: 2015-10-07 02:00:27
    Temat: dezerterka z neoPRLu, bryndza pszemol: spijaczka usraelskiej kutasowki, lykaczka usraelskiego gowna, pustoglowie
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

    usrael'ska prukwa ze SZCZYkago ze sromem w poprzek najebala kretynizmow:
    > ... pest, dreck, szambo - ocenzurowano

    typowa usrael'ska wiedzma, zbiegla z neopeerelu: http://tinyurl.com/o3n5nbg
    wypasiona na zapomogowych bonach zywnosciowych; tj. padlinie z mc.kaczka, z
    jednorazowa dotacja na srajfuna z wodostrzykiem...

    ==-->>> http://tinyurl.com/qbukev5 !!!

  • 42. Data: 2015-10-07 02:00:31
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 43. Data: 2015-10-07 02:00:34
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 44. Data: 2015-10-07 02:00:38
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 45. Data: 2015-10-07 02:00:44
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 46. Data: 2015-10-07 02:00:46
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 47. Data: 2015-10-07 07:47:58
    Temat: Re: Smart Switch i Galaxy S3
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-10-06 o 12:32, Pszemol pisze:

    > Ten dziadowski producent to Samsung?

    Oczywiście.

    > Ale... skoro wiesz o czym piszę, to czemu pytasz o czym piszę?

    Już napisałem - manipulujesz.

    PZDR
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 48. Data: 2015-10-07 07:53:35
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-10-06 o 12:35, Pszemol pisze:

    > To user (ja) potrzebuję zrobić PEŁNY BACKUP telefonu.
    > Nie tylko SMSów, nie tylko obrazków - pełny backup.

    Pełen backup potrzebny jest tylko w świecie Apple.
    Ilustracja (już wysyłałem) stanu iPhone po aktualizacji oprogramowania:
    https://www.dropbox.com/s/93073qoz8ir0cjn/2015-04-09
    %2009.59.18.jpg?dl=0

    PZDR

  • 49. Data: 2015-10-07 08:53:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 7 Oct 2015 07:53:35 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Pełen backup potrzebny jest tylko w świecie Apple.

    Nie, dlaczego.
    Przecietny uzytkownik pewnie by sobie chwalil, gdyby na nowy telefon
    mogl przeniesc wszystko - kontakty, m/sms, zdjecia, nagrania,
    programy, pliki inne rozne.
    Nowy bo nowy, lub nowy, bo stary sie zniszczyl ...

    J.

  • 50. Data: 2015-10-07 11:45:59
    Od: atm <...@v...pl>

    > No właśnie o tym mowa - Twoje rady dla jakichś linuksiarzy są :-)
    > Nie doczytałeś chyba że gdyby nie czujne oko to pożegnałbym
    > się z 1/3 zawartości telefonu bo jakiś mędrzec z Samsunga uznał
    > za stosowne podzielić się z użytkownikiem tylko pozytywnymi
    > wiadomościami a ukrył pod dodakowymi klikaniami te negatywne.
    > Szukać rozwiązanie problemu mógłbym gdybym wiedział że mam
    > problem, a o mało włos nie zauważyłbym w ogóle problemu :-)
    > Program ma sam informować o błędach i proponować rozwiązanie,
    > tak jak to robi iTunes.

    Oj Pszemol Pszemol, Ty potrafisz nawet udowadniac, ze babole Apple'a sa
    lepsze niz Samsunga ;]]]
    Nie chce mi sie badac dokladniej bledow backupu iTunesa, nie jest to
    temat ktory mnie kreci. Wole juz porozkminiac kółeczka do przerzutki na
    maszynowych.
    Z duzym prawdopodobienstwem moge jednak przyjac, ze i na platforme
    Apple'a znajdziesz podobny blad, ktory nie daje o sobie znac do momentu
    proby przywrocenia kopii na sprzet.
    Byc moze to to?
    https://deciphertools.com/blog/2014_12_22_cannot_res
    tore_backup_iphone/
    A swoja droga znalazles rozwiazanie problemu pod Kiesem, zastosowales
    inny program czy tylko marudzisz? ;]