  • 21. Data: 2015-10-02 20:33:57
    Temat: Re: usrael'ska SZMATA qrvota pszemol ze zjelczala bryndza w pochwie
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

    usrael'ska prukwa ze SZCZYkago ze sromem w poprzek najebala kretynizmow:

    ==-->>> http://tinyurl.com/oc4uzkt !!!

  • 22. Data: 2015-10-05 14:55:17
    Temat: Re: Smart Switch i Galaxy S3
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-10-01 o 12:13, Pszemol pisze:
    > Brzmi to trochę jak rzeźbiarstwo i druciarstwo...
    > Kiepski ten ekosystem Androida żeby software
    > dostarczony PRZEZ PRODUCENTA TELEFONU
    > nie działał z nim dobrze i nie podawał nawet
    > powodu dla którego nie działa... I zmuszał do
    > szukania alternatywnych programów - żenada.

    O czym Ty piszesz?

    > To duży kontrast z rozwiązaniami z iPhone/iOS.

    Owszem - można użyć kilku alternatyw :)

    PZDR
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 23. Data: 2015-10-05 14:58:02
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-10-01 o 12:13, Pszemol pisze:

    > To duży kontrast z rozwiązaniami z iPhone/iOS.

    Przy okazji - zakładka backup z mojego telefonu:
    https://www.dropbox.com/s/hg83s7vj8ywk25j/2015-10-05
    %2012.56.14.png?dl=0

    PZDR

  • 24. Data: 2015-10-06 00:32:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message

    > O czym Ty piszesz?

    Prześledź wątek uważnie, było napisane o czym.

    > Owszem - można użyć kilku alternatyw :)

    Tylko po co, jak pierwsza działa od razu dobrze?
    Sięgasz po alternatywne rozwiązania jeśli pierwsze
    które spróbowałeś Cię zawiodły. Tak było też u mnie.

  • 25. Data: 2015-10-06 00:33:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Przy okazji - zakładka backup z mojego telefonu:
    > https://www.dropbox.com/s/hg83s7vj8ywk25j/2015-10-05
    %2012.56.14.png?dl=0

    Sądzisz że wszyscy tu wiedzą jakiego telefonu używasz?
    Jaką wartość ma to zdjęcie Twoim zdaniem dla
    przypadkowego czytelnika tej grupy jeśli nie dodasz
    nic w formie komentarza?

  • 26. Data: 2015-10-06 08:10:49
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-10-06 o 00:32, Pszemol pisze:

    > Prześledź wątek uważnie, było napisane o czym.

    Prześledziłem i dlatego odpisałem - po raz kolejny próbujesz nieudolnie
    manipulować i jeden telefon jednego (dziadowskiego) producenta
    ekstrapolujesz na środowisko androida przy okazji gloryfikując
    fapplowski rezerwat - nieładnie.

    PZDR

  • 27. Data: 2015-10-06 08:14:14
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-10-06 o 00:33, Pszemol pisze:

> [...]
    > Jaką wartość ma to zdjęcie Twoim zdaniem dla
    > przypadkowego czytelnika tej grupy jeśli nie dodasz

    Nie ma to znaczenia. jedynie mała ilustracja jak wygodne jest
    oprogramowanie na Androida.
    90%-100% "środowiska Androidowego" nie potrzebuje kobyły pokroju iTunes
    do pełnej obsługi swojego telefonu.

    PZDR

  • 28. Data: 2015-10-06 12:32:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > manipulować i jeden telefon jednego (dziadowskiego) producenta
    > ekstrapolujesz na środowisko androida przy okazji gloryfikując fapplowski

    Ten dziadowski producent to Samsung?

    Ale... skoro wiesz o czym piszę, to czemu pytasz o czym piszę?

  • 29. Data: 2015-10-06 12:35:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie ma to znaczenia. jedynie mała ilustracja jak wygodne jest
    > oprogramowanie na Androida.

    Super wygodne. Zwłaszcza to dostarczone przez
    producenta telefonu oprogramowanie co nie działa :-)
    Wygoda u mnie jest na drugim miejscu po sprawności
    działania. Jak coś nie działa to wygoda mnie nie interesuje.

    > 90%-100% "środowiska Androidowego" nie potrzebuje
    > kobyły pokroju iTunes do pełnej obsługi swojego telefonu.

    To user (ja) potrzebuję zrobić PEŁNY BACKUP telefonu.
    Nie tylko SMSów, nie tylko obrazków - pełny backup.
    Biorę narzędzie do ręki przewidziane do tego celu i wtopa.
    Nie działa. Znaczy się coś tam działa, ale gdybym nie
    sprawdził że SMSy się nie zapisały i skasował telefon
    myśląc że mam jego backup to porzegnałbym się już
    z ich zawartością. Żałosne.

  • 30. Data: 2015-10-06 12:55:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >To user (ja) potrzebuję zrobić PEŁNY BACKUP telefonu.
    >Nie tylko SMSów, nie tylko obrazków - pełny backup.
    >Biorę narzędzie do ręki przewidziane do tego celu i wtopa.
    >Nie działa. Znaczy się coś tam działa, ale gdybym nie

    Normalna sprawa. Tzn - nie powinno tak byc, ale sie zdarza.
    Trzeba sprawdzac odzyskiwanie backupow :-)

    >sprawdził że SMSy się nie zapisały i skasował telefon
    >myśląc że mam jego backup to porzegnałbym się już
    >z ich zawartością. Żałosne.

    A myslisz ze na iphonie jest inaczej ?
    Moze i jest, ale:
    a) ile razy sprawdzales ?
    b) to cud, ze wszystko dziala dobrze, a nie stan normalny :-)

    J.