eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSmart Switch i Galaxy S3Re: Smart Switch i Galaxy S3
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!mx02.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Smart Switch i Galaxy S3
    Date: Tue, 6 Oct 2015 12:06:40 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 2
    Message-ID: <mv0uv7$vsm$1@dont-email.me>
    References: <mueh5u$7bu$1@dont-email.me> <mug95s$gq2$1@mx1.internetia.pl>
    <mugl95$bd4$1@dont-email.me> <muhmko$5da$1@mx1.internetia.pl>
    <muhpe8$838$1@dont-email.me> <560cd672$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
    <muj0sf$obp$1@dont-email.me> <561273da$0$577$65785112@news.neostrada.pl>
    <muutnf$d3f$1@dont-email.me> <561366b6$0$576$65785112@news.neostrada.pl>
    <mv081r$307$1@dont-email.me>
    <5613a8bb$0$27515$65785112@news.neostrada.pl>
    <5613b696$0$598$65785112@news.neostrada.pl> <mv0d2j$lfa$1@dont-email.me>
    <5613bb1b$0$8375$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 6 Oct 2015 17:04:39 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="983b9eaaea99c4dd9f3f690f7dd54ce0";
    logging-data="32662";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+NNRbzgiQffKmDvBhTLJ0i"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <5613bb1b$0$8375$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:eaju3ZxKhclYJHz/o5dH//eRECo=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1072387
    [ ukryj nagłówki ]

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:5613bb1b$0$8375$65785112@news.neostrada.pl...
    >>>> A myslisz ze na iphonie jest inaczej ?
    >>>> Moze i jest, ale:
    >>>> a) ile razy sprawdzales ?
    >>>> b) to cud, ze wszystko dziala dobrze, a nie stan normalny :-)
    >>>
    >>> Nie prosze pana, na platformie Apple'a nie ma problemow z backupem.
    >>> Ponizej zas sa przyklady zalosnego czarnego marketingu pryszczatych
    >>> Androidowcow ;]
    >>> https://support.apple.com/en-us/HT203271
    >>> http://www.imobie.com/support/itunes-backup-restore-
    problems-and-solutions.htm
    >>>
    >>> http://www.iskysoft.com/data-recovery/iphone-itunes-
    wont-backup.html
    >>> itd
    >>
    >> Porównujesz problemy typu że na pececie na którym masz
    >> zapisać backup nie ma wystarczająco miejsca na pliki
    >> z problemem u mojego Samsunga który powiedział mi
    >> że zrobił backup OK a po przyjrzeniu się bliżej okazało się,
    >> że w backupie nie ma SMSów i to bez podania powodu?
    >
    > Nie do konca:
    >
    > If you're getting an error in iTunes that your iPhone "disconnected"
    > during a backup or restore, this essentially means that the backup or
    > restore stopped when iTunes didn't expect it to, due to some error.
    >
    > Everything was working fine until I just downloaded and installed the new
    > iTunes. Now the program won't recognize any of the Apple device? I want to
    > back up my iPhone 5s before I updating to the latest iOS 8.3. What can I
    > do now?
    >
    > I am running into a problem when restoring the iPhone from backup in
    > iTunes. It told me, iTunes could not restore the iPhone, because not
    > enough free space is available on the iPhone. What's wrong with my iPhone
    > and how to solve it?
    >
    > W zadnej mierze nie chce bronic programu Samsunga, probowalem kiedys
    > przetestowac funkcje backupu. Tez cos nie poszlo. Badzmy jednak
    > realistami: problemy dotycza rowniez platformy Apple'a i ktos kto sie
    > zetknie chocby z jednym z wyzej wklejonych problemow rowniez napisze
    > "Zalosne".

    Nie wiem czego Ty oczekujesz od oprogramowania, ale ja chcę
    aby program jasno i wyraźnie powiedział użytkownikowi że coś
    się nie udało zrobić i dlaczego się to nie udało zrobić...
    Najlepiej podpowiadając co należy zrobić aby się udało za drugim
    razem - dokładnie tak jak robi to iTunes w przypadkach opisanych
    wyżej. Brakło miejsca na dysku peceta? OK, program napisał
    że nie ma miejsca. Użytkownik wie co ma zrobić aby zadziałało.

    W przypadku programu Samsunga, zrobiłem backup... Wszystko OK!
    Wszystkie komunikaty ładne, zielone, tu i tam to i tamto zrobione...
    Z pozoru wszystko cacy i pozytywnie.
    Przyjrzałem się bliżej i nie mogłem odszukać potwierdzenia o SMSach.
    Grzebię dalej i dalej, nie widać... Nie ma. Zaniepokoiło mnie to, więc
    grzebię dalej - i widzę drobnym maczkiem napisane w dole okienka
    "Show All messages" - no żarty jakieś... ale klikam - a tam jest,
    pojawiły się teraz czerwone komunikaty o błędach, że tego, tamtego
    i owego nie udało się zarchiwizować. I że nie ma m. in. SMSów!
    A dlaczego ich nie ma? Nie wiadomo. Co zrobić aby były?
    Nie wiadomo. Gdyby nieuważny użytkownik wziął status ze
    wszystkimi zielonymi komunikatami za dobrą monetę i poszedł
    do następnego kroku, czyli np. resetu telefonu czy sprzedania go
    lub oddania do serwisu to te niezarchiwizowane rzeczy zginęłyby
    na zawsze, i to nawet user nie wiedziałby dlaczego...

    Welcome to the Android World of user experience.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: