    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Smart Switch i Galaxy S3
    Date: Tue, 6 Oct 2015 18:18:32 -0500
    <mugl95$bd4$1@dont-email.me> <muhmko$5da$1@mx1.internetia.pl>
    <muhpe8$838$1@dont-email.me> <560cd672$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
    <muj0sf$obp$1@dont-email.me> <561273da$0$577$65785112@news.neostrada.pl>
    <muutnf$d3f$1@dont-email.me> <561366b6$0$576$65785112@news.neostrada.pl>
    <mv081r$307$1@dont-email.me>
    <5613a8bb$0$27515$65785112@news.neostrada.pl>
    <5613b696$0$598$65785112@news.neostrada.pl> <mv0d2j$lfa$1@dont-email.me>
    <5613bb1b$0$8375$65785112@news.neostrada.pl> <mv0uv7$vsm$1@dont-email.me>
    <561412eb$0$613$65785112@news.neostrada.pl>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:561412eb$0$613$65785112@news.neostrada.pl...

    > Aaaaa, nie chce mi sie dalej pisac i polemizowac :]
    > Pozostaje mi zyczyc szczescia i pomyslnosci na nowej drodze zycia.
    > A przy okazji mozesz spojrzec czy w sieci nie ma przypadkiem rozwiazania
    > tego problemu. Jesli nie - to moze znaczyc ze to jakas indywidualna
    > przypadlosc.

    No właśnie o tym mowa - Twoje rady dla jakichś linuksiarzy są :-)
    Nie doczytałeś chyba że gdyby nie czujne oko to pożegnałbym
    się z 1/3 zawartości telefonu bo jakiś mędrzec z Samsunga uznał
    za stosowne podzielić się z użytkownikiem tylko pozytywnymi
    wiadomościami a ukrył pod dodakowymi klikaniami te negatywne.
    Szukać rozwiązanie problemu mógłbym gdybym wiedział że mam
    problem, a o mało włos nie zauważyłbym w ogóle problemu :-)
    Program ma sam informować o błędach i proponować rozwiązanie,
    tak jak to robi iTunes.