  • 1. Data: 2011-07-07 12:50:08
    Temat: Śląski odcinek autostrady A1
    Od: Samotnik <s...@W...art.pl>

    Jaki jest obecnie stan sporów/kłótni/targów na temat opłat na A1? Które
    odcinki płatne, które bezpłatne będą? Może ktoś jest na bieżąco, bo
    googlanie wypluwa masę przeterminowanych artykułów prasowych itd.

  • 2. Data: 2011-07-07 12:52:59
    Temat: Re: Śląski odcinek autostrady A1
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...art.pl> napisał w wiadomości
    > Jaki jest obecnie stan sporów/kłótni/targów na temat opłat na A1? Które
    > odcinki płatne, które bezpłatne będą? Może ktoś jest na bieżąco, bo
    > googlanie wypluwa masę przeterminowanych artykułów prasowych itd.

    Pytasz co będzie po oddaniu całości?
    Bo na dziś cały gotowy odcinek z Gliwic do Żor jest bezpłatny - dane mi było
    skorzystać z niego dwukrotnie podczas wakacji.

  • 3. Data: 2011-07-07 13:04:51
    Od: Maciek Murańczyk <m...@w...pl>

    Dnia Thu, 7 Jul 2011 12:52:59 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Pytasz co będzie po oddaniu całości?

    Zasadniczo tak. Też nim jechałem i wiem, jaki jest stan obecny, ale ciekawi
    mnie, co będzie później, zwłaszcza z odcinkiem Sośnica-Pyrzowice. Bardzo by
    mi jego darmowość w sumie ułatwiła życie.

  • 4. Data: 2011-07-07 14:19:03
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Maciek Murańczyk napisał:
    [...]
    > co będzie później, zwłaszcza z odcinkiem Sośnica-Pyrzowice. Bardzo by
    > mi jego darmowość w sumie ułatwiła życie.

    Nie Tobie jednemu ;-)
    Na mój gust, co najmniej do Maciejowa powinno być za darmo, bo ten
    odcinek pełni funkcję zbliżoną do obwodnicy Gliwic. Być może nawet dalej
    na północ, do Wieszowej. Co do reszty - nie wiem. Być może wprowadzą
    bilety zerowe jak na A4. W sumie szkoda, że jeszcze nie wynaleziono
    biletów ujemnych ;-)

  • 5. Data: 2011-07-07 15:22:57
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    W dniu 2011-07-07 13:04, Maciek Murańczyk pisze:

    > Zasadniczo tak. Też nim jechałem i wiem, jaki jest stan obecny, ale ciekawi
    > mnie, co będzie później, zwłaszcza z odcinkiem Sośnica-Pyrzowice. Bardzo by
    > mi jego darmowość w sumie ułatwiła życie.

    OIDP ten odcinek (Wlasciwie Maciejow - Pyrzowice) bedzie budowany przez
    prywatnego inwestora, bo panstwo nie ma funduszy. W zwiazku z tym,
    sytuacja bedzie podobna jak na odcinku A4 zarzadzanym przez Stalexport -
    stawka okreslona przez zarzadce, nie wieksza jak w kontrakcie, ale jaka
    to bedzie kwota to chyba na chwile obecna nikt nie jest w stanie okreslic.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 6. Data: 2011-07-07 22:06:54
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 7 Jul 2011 12:50:08 +0200, Samotnik napisał(a):

    > Jaki jest obecnie stan sporów/kłótni/targów na temat opłat na A1? Które
    > odcinki płatne, które bezpłatne będą? Może ktoś jest na bieżąco, bo
    > googlanie wypluwa masę przeterminowanych artykułów prasowych itd.

    Wiem że Bytom i Piekary Śl. (a raczej prezydenci) starają się żeby nie było
    bramek pomiędzy tymi miastami.
    Tylko teraz nie mam pewności czy bramki mają być między Bytomiem a
    Piekarami, czy między Piekarami a Pyrzowicami.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]