  • 21. Data: 2010-05-24 21:24:27
    Temat: Re: Skutki burzy i listwa przepięciowa.
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-24 15:22, Artur M. Piwko pisze:

    > Czy światłowód zrobiony jest z materiału przewodzącego prąd?

    Nie wiem, nie widziałam.

    --
    animka

  • 22. Data: 2010-05-24 21:29:12
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    > Czy światłowód zrobiony jest z materiału przewodzącego prąd?

    Jak jest w ziemi (a jeśli by nawet prąd przewodził) to chyba jest
    uziemniony?

    --
    animka

  • 23. Data: 2010-05-25 06:26:58
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Animka"
    >Jak jest w ziemi (a jeśli by nawet prąd przewodził) to chyba jest
    >uziemniony?

    Bosz. Widzisz i nie grzmisz...
    Ty myślisz, że jak masz kabel w ziemi zakopany, to żyły idą
    bezpośrednio w ziemi? Jaki to miałoby mieć sens?

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\
    \ K...@e...eu.org /

  • 24. Data: 2010-05-25 07:04:39
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> wrote in message
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Animka"
    > Bosz. Widzisz i nie grzmisz...
    > Ty myślisz, że jak masz kabel w ziemi zakopany, to żyły idą
    > bezpośrednio w ziemi? Jaki to miałoby mieć sens?

    http://groups.google.pl/group/pl.rec.humor.najlepsze
    /browse_frm/thread/a7847f8f5fb2242e?hl=pl#

  • 25. Data: 2010-05-25 07:32:03
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "strach"

    Wiem, widziałem.

    --
    [------------------------]
    [ K...@e...eu.org ]

  • 26. Data: 2010-05-25 07:54:52
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    jezus maria... przecież światłowód (jakikolwiek - jedno lub
    wielomodowy) jest z tworzywa. Jak niby miałby przewodzić prąd ?

  • 27. Data: 2010-05-25 08:05:28
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Mateusz"
    >jezus maria... przecież światłowód (jakikolwiek - jedno lub
    >wielomodowy) jest z tworzywa. Jak niby miałby przewodzić prąd ?

    Normalnie. Każdy materiał przewodzi prąd. Tylko niektóre bardzo kiepsko.
    :-P
    Dodaj do tego przebicia.
    (chociaż owszem, wiem że nie o tym tu mówimy)

    --
    [------------------------]
    [ K...@e...eu.org ]

  • 28. Data: 2010-05-25 08:07:03
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Jeszce jedna rzecz - to że idą przepięcia na odcinkach centralka
    telefon i palą się modemy, routery to rzecz oczywista - oczywiście
    można się przed tym uchronić, bo są listwy, które umożliwiają
    podpięcie do nich skrętki - jak to działa to nie wiem, ale może jest
    skuteczne.

    Mam listwę no-name z wymienialnymi bezpiecznikami, już nie pamiętam
    jakie mają wartości ale dwa razy miałem tak, że je przepalało i jakoś
    nic specjalnego się nie działo poza wymianą bezpieczników. Nie mam
    pojęcia dlaczego niektórzy mają takie problemy.

  • 29. Data: 2010-05-25 08:14:30
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Mariusz fakt, każdy materiał przewodzi prąd, ale zauważ, że instalacje
    światłowodowe pojawiają się w miejscach, w których pole
    elektromagnetyczne (chyba tak to leciało) ma spore właściwości
    zakłócające. I działa to wyśmienicie. Nie jestem pewien ale pewne
    odcinki w kopalni wujek są właśnie oparte na światłowodzie. Tam
    przesył prądu jest ogromny (prąd stały, kombajny i inne urządzenia)

  • 30. Data: 2010-05-25 10:47:50
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 25-05-2010 o 10:14:30 Mateusz <m...@g...com>
    napisał(a):

    > zakłócające. I działa to wyśmienicie. Nie jestem pewien ale pewne
    > odcinki w kopalni wujek są właśnie oparte na światłowodzie. Tam
    > przesył prądu jest ogromny (prąd stały, kombajny i inne urządzenia)

    Znaczy - przez ten światłowód? A jednak! :-)

    --
    Brak sygnaturki.