  • 41. Data: 2010-05-25 17:30:05
    Temat: Re: Skutki burzy i listwa przepięciowa.
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 25 May 2010 18:27:51 +0200, Animka napisał(a):

    > W dniu 2010-05-25 09:04, strach pisze:
    >
    > A teraz ten jerzu powinien dostać solidnego kopa za umieszczanie nie
    > swoich wypowiedzi bez zgody autora na różnych portalach. Nie spytał
    > autorki o zgodę i zachował się jak patałach.

    Do cytowania twoich publicznych wypowiedzi nie potrzebuje żadnej zgody.

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 42. Data: 2010-05-26 06:22:05
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 25 Maj, 19:11, Paweł <p...@n...pl> wrote:

    > Chyba nie zdajesz sobie sprawy jakie napięcia indukują się w przewodach
    > podczas uderzenia pioruna "gdzieś w pobliżu". Często w uszkodzonych
    > podczas burzy urządzeniach od razu widać jaką drogą dostało się
    > przepięcie i jaką drogą go opuściło. Czasami wewnątrz następuje przeskok
    > iskry na odległość kilku centymetrów przepalający wszystko co znajdzie
    > się na jego drodze. Przepalający w dosłownym tego słowa znaczeniu czyli
    > wypalający małą dziurkę. Bezpieczniki przed czymś takim zupełnie nie
    > chronią.

    O widzisz ! w sumie nie zdawałem sobie z tego sprawy. Dzięki za
    wyjaśnienie.

    Co do skrętki: nie wiem jak to wygląda w praktyce, ale w wypadku
    osiedlówek może to wyglądać drastycznie nieraz. Chodzi o to, że jest
    skrętka do zastosowań zewnętrznych (w powłoce PE lub PE+żel) z tego co
    widziałem niekiedy to takiego można spokojnie poprowadzić bez peszla.
    Ale widywałem też instalacje zewnętrzne czyli skrętka do zastosowań
    wewnętrznych w peszlu i chyba nie jest to jakieś wybitnie złe
    rozwiązanie.

    BQB nie będę z Tobą dyskutował, bo to już będzie ewidentne zaniżenie
    poziomu dyskusji.
    Animka: znowu próbujesz sprowadzić temat na poziom odpowiadający
    tobie ? nie wiem jak pozostali, ale ja już nie mam ochoty czytać tego
    twojego bełkotu.

  • 43. Data: 2010-05-26 06:33:00
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2010-05-25 09:04, strach pisze:
    [...]
    >Jak ten jerzu ma takie poczucie humoru to dlaczego bawi się cudzymi
    >dowcipami a nie ma łba do wymyślenia jakiegoś własnego dowcipu? Bo to jest
    >po prostu prostak, jakiś kierowca, konwojent towarowy, a jego żona pracuje
    >w carreforze.

    Nauczyłaś się już znosić jajka czy tylko gdaczesz?

    --
    marfi

  • 44. Data: 2010-05-26 10:02:19
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-26 08:22, Mateusz pisze:

> [...]
    > Animka: znowu próbujesz sprowadzić temat na poziom odpowiadający
    > tobie ? nie wiem jak pozostali, ale ja już nie mam ochoty czytać tego

    Nędzny prostaczku, nikt ci nie każe czytać.
    I bądź łaskaw nie uskuteczniać swojego bełkotu na grupach, bo nikt nie
    chce cię czytać.

    --
    animka

  • 45. Data: 2010-05-26 10:11:58
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> wrote in message

    > Nędzny prostaczku, nikt ci nie każe czytać.
    > I bądź łaskaw nie uskuteczniać swojego bełkotu na grupach, bo nikt nie
    > chce cię czytać.

    Proponuje podczas tych dni robic sobie przerwe od internetu..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 46. Data: 2010-05-26 10:25:58
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-26 12:11, kamil pisze:

    > Proponuje podczas tych dni robic sobie przerwe od internetu..

    Dzieciaczku, dlaczego w szkole nie jesteś.

    --
    animka

  • 47. Data: 2010-05-26 11:25:42
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-05-26 12:25, Animka pisze:

    > Dzieciaczku, dlaczego w szkole nie jesteś.

    Animka, idź przypudruj sobie nosek, zamiast robić chlew na grupie.
    Możesz też się czegoś nauczyć - na przykład, kiedy się zamknąć.

    *PLONK WARNING*

  • 48. Data: 2010-05-27 10:56:37
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Oncek" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > Po wyjeciu wszystkiego co sie dało oprocz pamięci i procka,
    > dalej padaka więc pewnie poszła płyta, no albo wszystko.

    Bez pamięci płyta powinna pikać speakerem, co dawałoby oznaki że zyje. A co
    lepsze płyty, o wystarczającym stopniu "autonomiczności", wobec braku
    procesora pokażą w taki czy inny sposób "CPU error".
    Ale płyta i tak zapewne poszła.

  • 49. Data: 2010-05-28 07:54:43
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 26 Maj, 12:02, Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:
    > W dniu 2010-05-26 08:22, Mateusz pisze:

    > Nędzny prostaczku, nikt ci nie każe czytać.
    > I bądź łaskaw nie uskuteczniać swojego bełkotu na grupach, bo nikt nie
    > chce cię czytać.

    Z tego co widzę to jesteś jakąś zniewieściałą s*ką. Na pl.soc.prawo
    już Cię wyzywają od kretynek, na forach polbanku żalisz się, że
    podwyższyli Ci opłatę za kartę do kredytu. Ty masz nawet problemy z
    doborem kremu do twarzy. Jak słyszę wywody typu "Moja matka ma wiele,
    wiele lat, ale nie ma zmarszczek. Dlatego, żepakowała na twarz "tony"
    kremów. Miała suchą cerę i zaraz po umyciu twarzymusiała "walić" sobie
    na twarz krem. " to mi się śmiać chce. Do tego lesba. Jeszcze 21 marca
    miała dwie niezależne partnerki...

  • 50. Data: 2010-05-28 19:07:20
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Po wczorajszej burzy w Sandomierzu w pracy padły mi wszystkie porty USB na
    serwerze, dodatkowo nie działa mi port USB w drukarce laserowej kolor Canon
    LBP 5000, druga drukarka laserowo mono Canon MF4660 dział (podłączona
    również do serwera po USB). Kabel do Canona LBP5000 miał długość 8m, do
    MF4660 tylko 1,8m. Obydwie drukarki były wyłączone z prądu (wyłączona
    listwa). Serwer był włączony, ale nic w nim nie padło (oprócz USB),
    podłączony był przez UPS APC (daja 10 tyś. zł na ubezpieczenie podobno w
    razie uszkodzenia sprzętu przez przepięcie :-) ).
    Z tego wynika, że przepięcie poszło po kablu USB, a nie po linii zasilającej
    (linię mam napowietrzną).

    Dodatkowo padła mi na dachu antena od telefonu (Nortela), co ciekawe 1m
    wyżej była antena od internetu (chyba też nortela) i przeżyła. :-)