  • 1. Data: 2012-09-18 18:43:27
    Temat: .Skaner samochodowy dla aut do 2004r
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Cześć.
    Jest sobie taki skaner jak ten:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=2624303310
    Jest napisane ze obsługuje wszystkie standardy łącznie z CAN.
    Powiedzcie mi dlaczego jest ograniczenie do zastosowania w samochodach do 2004r?
    Przecież te po tym roku tez maja CAN?
    Skąd ten rok?

  • 2. Data: 2012-09-19 00:23:56
    Temat: Re: .Skaner samochodowy dla aut do 2004r
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik slawek7 napisał:
> [...]
    > Jest napisane ze obsługuje wszystkie standardy łącznie z CAN.
    > Powiedzcie mi dlaczego jest ograniczenie do zastosowania w samochodach do 2004r?

    Pewnie jakaś zmiana w protokole czy cuś

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 3. Data: 2012-09-19 07:51:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Sep 2012 09:43:27 -0700 (PDT), slawek7 napisał(a):
> [...]
    > Jest napisane ze obsługuje wszystkie standardy łącznie z CAN.
    > Powiedzcie mi dlaczego jest ograniczenie do zastosowania w samochodach do 2004r?

    Bo w EU od 2004 roku obowiazuje EOBD ?
    http://en.wikipedia.org/wiki/OBD2

    Ale jaka jest roznica to nie wiem ...

    J.

  • 4. Data: 2012-09-19 11:35:21
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Bo w EU od 2004 roku obowiazuje EOBD ?
    > http://en.wikipedia.org/wiki/OBD2

    Co ma piernik do wiatraka?
    Tzn.: i co z tego? :)

  • 5. Data: 2012-09-19 11:36:49
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Pewnie jakaś zmiana w protokole czy cuś

    Dokladnie, tzn. moze chodzi o to, ze ma "zaszyte" normy
    tylko te do 2004 roku- zreszta jest tam zdanie:

    "Odczyt i kasowanie błędów OBD2 oprócz nowych aut po 2004 roku"

  • 6. Data: 2012-09-19 12:23:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Q" napisał w wiadomości

    >Co ma piernik do wiatraka?
    >Tzn.: i co z tego? :)

    Cos widac zmienili. Cos istotnego dla miernika, bo inaczej nie
    sprzedawano by po 100zl :-)

    Nie wiem .. 5znakowe kody bledow, a on lubi starszy format ?

    J.

  • 7. Data: 2012-09-19 13:09:46
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Ciekawe w takim razie czy zadziała z jakimś "nowym" samochodem tzn. po 2004 roku?