  • 1. Data: 2012-09-16 09:33:38
    Temat: GF7200.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Witajcie.

    Czy w miejsce kości GF-GO7200-B-N-A3 można użyć GF-GO7200T-N-A3?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2012-09-16 11:04:44
    Temat: Re: GF7200.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 16 Sep 2012 09:33:38 +0200, Jacek napisał(a):

    > Witajcie.
    >
    > Czy w miejsce kości GF-GO7200-B-N-A3 można użyć GF-GO7200T-N-A3?
    >
    > Pozdrawiam.

    Już wiem, że nie...
    Ale kolejne pytanie, czy nowo zakupione kości BGA mają wlutowane kulki, czy
    też trzeba samemu nakładać?

  • 3. Data: 2012-09-16 12:26:00
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Jacek napisał:
    [..]
    > Ale kolejne pytanie, czy nowo zakupione kości BGA mają wlutowane kulki, czy
    > też trzeba samemu nakładać?

    Nie spotkałem jeszcze kości BGA bez fabrycznych kulek, może jakiś
    półprodukt ukradziony z fabryki ale na pewno wszystko co jest w
    normalnym handlu ma kulki.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 4. Data: 2012-09-16 15:18:32
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 16 Sep 2012 11:26:00 +0100, AlexY napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie spotkałem jeszcze kości BGA bez fabrycznych kulek, może jakiś
    > półprodukt ukradziony z fabryki ale na pewno wszystko co jest w

    Dziękuję.