  • 1. Data: 2012-09-19 11:05:43
    Temat: Obudowa do puszki podtynkowej.
    Od: Viki <V...@g...pl>

    Witam.

    Chce sobie zrobić ściemniacz, klon czegoś co można zobaczyć pod linkiem:

    http://allegro.pl/vl-c701b-62-wlacznik-pojedynczy-im
    pulsowy-livolo-i2612260019.html

    Mam problem ze znalezieniem odpowiedniej obudowy, którą można by
    zamontować bezpośrednio w standardowej podtynkowej puszce instalacyjnej.
    Panel czołowy wykonam we własnym zakresie, chodzi mi o tę część do
    której mocuje się panel.
    Widać taką obudowę w odnośniku, który podałem.
    Czy ktoś wie gdzie mógłbym taką obudowę (w zasadzie pusty koszyk) zakupić?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2012-09-19 11:19:40
    Temat: Re: Obudowa do puszki podtynkowej.
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 19.09.2012 11:05, schrieb Viki:
> [...]
    > Widać taką obudowę w odnośniku, który podałem.
    > Czy ktoś wie gdzie mógłbym taką obudowę (w zasadzie pusty koszyk) zakupić?

    Berker ma w swoim programie dummy ramki oraz ramki do zamocowania gniazd
    BNC, SUB-D i podobne. Należą coprawda do systemu, ale można kupić "w
    kawałkach". Inne firmy gniazdkowo-wyłącznikowe pewnie też mają. Inna
    możliwość to kupić tanie gniazdko wtykowe i skanibalizować.

    Waldek

  • 3. Data: 2012-09-19 14:05:20
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2012-09-19 11:05:43 +0200, Viki <V...@g...pl> said:

    > Mam problem ze znalezieniem odpowiedniej obudowy, którą można by
    > zamontować bezpośrednio w standardowej podtynkowej puszce instalacyjnej.

    Której standardowej puszce? Bo rozmiarów jest kilka, jeśli chodzi o okrągłe.
    Plus kilka prostokątnych.

    > Czy ktoś wie gdzie mógłbym taką obudowę (w zasadzie pusty koszyk) zakupić?

    Tanie rozwiązanie dla małych serii konstrukcji DIY: bierzesz puszkę
    rozmiar mniejszą niż ta w ścianie, i z otworkami na śrubki (nie
    wszystkie je mają). Jeśli chcesz do puszki 70mm, to bierzesz 50mm.
    Jeśli do 50mm, to bierzesz 32mm (czy 35mm nie pamiętam).
    Gdzie - każda hurtownia elektryczna, niektóre markety.

    Zawsze też można zalać masą, zamiast obudowy. Rozwiązania podsuwa wyobraźnia.

    --
    DJ