-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!eu.feeder.erje.n
et!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.blue
worldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-m
e.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neost
rada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostr
ada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 06 May 2014 20:19:52 +0200
From: z <...@...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.5.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
References: <0...@g...com>
<b...@4...com>
<lkamq3$2km$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <lkamq3$2km$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 11
Message-ID: <536927cb$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: host-89-167-37-55.nplay.net.pl
X-Trace: 1399400395 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2379 89.167.37.55:2572
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1493
X-Received-Body-CRC: 2723193129
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2532202
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-05-06 15:05, BartekK pisze:
> 2.0 TDI były dramatycznie awaryjne, ale te "starsze", nowsze z osprzętem
> boscha "ponoć" są dużo lepsze. I nie porównujmy 2.0 tdi z czasów "zaraz
> po 1.9", z nowymi comonrailowymi, bo też jest zupełnie inaczej...
Mnie utkwiło w pamięci koło zębate rozrządu zespolone z wałem korbowym.
Małe koło więc wiadomo że się będzie zużywało.
Dalej tak jest? Za takie coś jako człowiek po technikum mechanicznym
jaja bym pourywał :-)
z
Następne wpisy z tego wątku
- 07.05.14 06:45 dddddddd
- 07.05.14 07:53 megrimsES
- 07.05.14 09:21 r...@k...pl
- 07.05.14 09:27 r...@k...pl
- 07.05.14 11:55 megrimsES
- 07.05.14 15:43 Dman666
- 07.05.14 15:50 Dman666
- 07.05.14 17:13 Cavallino
- 07.05.14 18:35 ZIWK
- 07.05.14 19:10 dddddddd
- 07.05.14 19:12 Cavallino
- 07.05.14 20:48 Dman666
- 07.05.14 21:59 anacron
- 07.05.14 22:01 anacron
- 07.05.14 23:11 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=