-
1. Data: 2015-07-19 21:16:38
Temat: Silnik wysokoprężny
Od: Badabum <m...@g...pl>
Mam pytanie, pewnie trywialne. Otóż jeżeli silnik wysokoprężny ma
dodatkowo cięgło do ssania (przy rozruchu) to o czym to świadczy?
Jaki to typ silnika?
--
Pzdr.
-
2. Data: 2015-07-19 22:04:10
Temat: Re: Silnik wysokoprężny
Od: Badabum <m...@g...pl>
Dnia Mon, 20 Jul 2015 10:22:06 +0200, RoMan Mandziejewicz
<r...@p...pl.invalid> napisał:
>To nie ssanie, to odprężnik.
Dzięki.
--
Pzdr.
-
3. Data: 2015-07-19 22:06:35
Temat: Re: Silnik wysokoprężny
Od: Badabum <m...@g...pl>
Dnia Mon, 20 Jul 2015 10:47:20 +0200, "J.F."
<j...@p...onet.pl> napisał:
>Albo jeszcze inne ustawienie - opoznienie wtrysku, podniesienie dawki,
>podgrzewanie swiec, powietrza ...
Faktem jest, że jak nie wyciągnę, to nie chce odpalić.
--
Pzdr.
-
4. Data: 2015-07-20 10:22:06
Temat: Re: Silnik wysokoprężny
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello Badabum,
Sunday, July 19, 2015, 9:16:38 PM, you wrote:
> Mam pytanie, pewnie trywialne. Otóż jeżeli silnik wysokoprężny ma
> dodatkowo cięgło do ssania (przy rozruchu) to o czym to świadczy?
> Jaki to typ silnika?
To nie ssanie, to odprężnik.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
5. Data: 2015-07-20 10:47:20
Temat: Re: Silnik wysokoprężny
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5436662910$2...@s...com.
..
Hello Badabum,
>> Mam pytanie, pewnie trywialne. Otóż jeżeli silnik wysokoprężny ma
>> dodatkowo cięgło do ssania (przy rozruchu) to o czym to świadczy?
>> Jaki to typ silnika?
>To nie ssanie, to odprężnik.
Albo jeszcze inne ustawienie - opoznienie wtrysku, podniesienie dawki,
podgrzewanie swiec, powietrza ...
J.
-
6. Data: 2015-07-20 11:24:35
Temat: Re: Silnik wysokoprężny
Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Użytkownik "Badabum" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
news:3ptnqa18e0cqu6s1n0p54thhjgnj6t0d1d@4ax.com...
> Mam pytanie, pewnie trywialne. Otóż jeżeli silnik wysokoprężny ma
> dodatkowo cięgło do ssania (przy rozruchu) to o czym to świadczy?
> Jaki to typ silnika?
>
Jaki to samochód?
Diesle VW z lat 70 i 80 miały cięgło "ssania" działające na pompę wtryskową
i powodujące zmianę kąta momentu wtrysku paliwa. Ułatwiało rozruch.
Mercedesy miały cięgno do gaszenia silnika.
--
Pozdrawiam,
yabba
-
7. Data: 2015-07-20 12:26:10
Temat: Re: Silnik wysokoprężny
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Badabum" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:so0oqa1hqcdneeb4lp0b6umd8e5sskpdgq@4ax.
com...
Dnia Mon, 20 Jul 2015 10:47:20 +0200, "J.F."
>>Albo jeszcze inne ustawienie - opoznienie wtrysku, podniesienie
>>dawki,
>>podgrzewanie swiec, powietrza ...
>Faktem jest, że jak nie wyciągnę, to nie chce odpalić.
No wiesz, zasadniczo po to one sa, aby silnik odpalil lub latwiej
odpalil, bo jakby odpalal bez nich, to po co przeplacac :-)
W kazdym badz razie technika wiele ulatwien wymyslila, trudno zgadnac
co masz ..
J.
-
8. Data: 2015-07-20 12:44:18
Temat: Re: Silnik wysokoprężny
Od: Badabum <m...@g...pl>
Dnia Mon, 20 Jul 2015 11:24:35 +0200, "yabba"
<g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał:
>Jaki to samochód?
>Diesle VW z lat 70 i 80 miały cięgło "ssania" działające na pompę wtryskową
>i powodujące zmianę kąta momentu wtrysku paliwa. Ułatwiało rozruch.
>Mercedesy miały cięgno do gaszenia silnika.
Stary trup z 1992 roku. VW Transporter skrzyniowy.
--
Pzdr.