  • 1. Data: 2015-07-19 17:40:23
    Temat: Piotrków Tryb - Jastrzębia góra ?
    Od: Aniuska <a...@w...eu>

    Jak najlepiej jechac z piotrkowa tryb do jastrzebiej góry ?
    Łodz, Strykow - a1 i pozniej obwodnica trojmiasta, puck itd ??
    Ile kosztuje autostrada ?

  • 2. Data: 2015-07-19 20:58:50
    Temat: Re: Piotrków Tryb - Jastrzębia góra ?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Aniuska pisze tak:

    > Jak najlepiej jechac z piotrkowa tryb do jastrzebiej góry ?
    > Łodz, Strykow - a1 i pozniej obwodnica trojmiasta, puck itd ??
    > Ile kosztuje autostrada ?

    Do Jastrzębiej Góry lepiej jechać przez Wejherowo i Karwię

    Bo przez Puck mogą być pot, łzy i zgrzytanie zębów. No chyba, że
    przejedziesz ten odcinek w nocy albo w sobote raniutko kiedy wszyscy
    leżą pod stołem pijani.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 3. Data: 2015-07-20 04:56:33
    Od: Aniuska <f...@f...pl>

    W dniu 2015-07-19 o 20:58, PiteR pisze:

> [...]
    >
    > Bo przez Puck mogą być pot, łzy i zgrzytanie zębów. No chyba, że
    > przejedziesz ten odcinek w nocy albo w sobote raniutko kiedy wszyscy

    odbije za puckiem, w lewo i wyjade w jastrzebiej, bede tam raniutko i na
    tygodniu, do tego pucka jak dojechac najlepiej ?

  • 4. Data: 2015-07-20 07:08:28
    Temat: Kielce - Jastrzębia góra ?
    Od: Aniuska <a...@w...eu>

    Teraz się dowiedziałam że bedę jechać jeszcze po koleżankę do Kielc

    Więc zmiana tematu - Kielce - Jatrzębia Góra - planuje autostradą A1(ile
    kosztuje), jak do niej dojechać najlepiej dobrą drogą bez dziur itd

  • 5. Data: 2015-07-20 12:11:33
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-07-19 o 17:40, Aniuska pisze:
    > Jak najlepiej jechac z piotrkowa tryb do jastrzebiej góry ?
    > Łodz, Strykow - a1 i pozniej obwodnica trojmiasta, puck itd ??
    > Ile kosztuje autostrada ?

    http://amberone.pl/
    http://autostradaa1.pl/
    http://a1.com.pl/oplaty/
    http://a1.com.pl//#kalkulator-kosztow

    AFAIK przy osobówce bez przyczepy maks. 29.90PLN