eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 99

  • 11. Data: 2010-07-26 17:25:31
    Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 26 Jul 2010 17:57:18 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    (ciach...)
    > No, ja widziałem gościa, króry twierdził, że gniazdo ethernetowe siłowo
    > wyrwane z płyty tak, że ta aż popękała, jest wadą fabryczną. Ostrożności
    > serwisów się więc akurat nie dziwię...

    Z drugiej strony, jak widzę co wyprawia serwis Nokii z moją E52, to mam
    ochotę owych serwisantów...

    --
    [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
    [ Chase: How would you feel if I interfered in your personal life? ]
    [ House: I'd hate it - that's why I cleverly have no personal life. ]
    [ ("House M.D. 1x13 Cursed") ]


  • 12. Data: 2010-07-26 17:44:15
    Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 26 Jul 2010 19:25:31 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

    > Dnia Mon, 26 Jul 2010 17:57:18 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):
    >
    > (ciach...)
    >> No, ja widziałem gościa, króry twierdził, że gniazdo ethernetowe siłowo
    >> wyrwane z płyty tak, że ta aż popękała, jest wadą fabryczną. Ostrożności
    >> serwisów się więc akurat nie dziwię...
    >
    > Z drugiej strony, jak widzę co wyprawia serwis Nokii z moją E52, to mam
    > ochotę owych serwisantów...

    Każdy kij ma dwa końce, o Nikonie to nawet poczytać na specjalnej stronie
    można :)

    --
    Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"


  • 13. Data: 2010-07-26 17:59:11
    Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Od: Smagic <s...@g...com>

    Eh wiem co czujesz!
    Ja miałem taką historię z lapkiem HP.
    Gniazdko przerywało stale a robota była konkretna na nim :)
    Też stopił się kabelek przy końcówce.



    To był dramat! Zasilacz 160 PLN, i czekanie 2 tygodnie...(serwis hp)

    Problem rozwiązał znajomy student zajmujący się robotyką (nie wiem czy
    to ma znaczenie ;))
    Przylutował kabelek z nowym gniazdkiem (na końcu) w miejscu starego
    gniazdka.
    Co prawda szlag trafił gwarancję ale lap śmiga już na tym 4 rok bez
    problemu :)
    Koszt: 4pak bronxa!

    W serwisie mówili niestworzone rzeczy o wielowarstwowej płycie itp.
    niemożliwych historiach ;)

    Dasz radę! Nie wyrzucaj kasy na nowy zasilacz bo nie warto moim
    zdaniem. Taki kabelek z gniazdkiem jest o tyle lepszy, że masz
    mniejszą możliwość naginania wtyczki (laptop). Ja dodatkowo
    przykleiłem go do matrycy taśmą więc już wogole nie ma kontaktu z
    nogami.
    Wygląda dodupnie, ale działa - i tak ma być! Ma działać! ;)

    Pzdr



  • 14. Data: 2010-07-26 18:02:07
    Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Piotr M pisze:
    > Witam.
    >
    > Taka sobie historyjka. Laptop kilkumiesięczny i zasilacz padł, a
    > właściwie kabel. Reklamacja nieuwzględniona gdyż usterka z winy
    > użytkownika. Gdy reklamacje nie są uwzględniane to klient jest obciążany
    > kosztami transportu,
    (...)
    > I taka to historia pozbycia się oryginalnego zasilacza wartego 150zł i
    > potrzeba zakupu drugiego, zamiennika za ok 50zł lub oryginału 3x droższego.

    1. kupiłeś go w sklepie czy wysyłkowo? jak w sklepie, to nie bardzo mają
    prawo wysyłać towar na Twój koszt. tzn mogą Ci powiedzieć ze ich zdaniem
    to uszkodzenie mechaniczne, ale przesądzające zdanie ma producent i
    jeśli żądasz jego opinni - to moze bedzie trzeba ponieść koszty równe: i
    tu pojawia sie cena. bez tego - nie płacisz.
    (dobrze ze do chin nie wysłali umyśłnym kurierem - bo byś musiał
    mieszkanie sprzedać zeby kuriera spłacić)
    2. uszkodzny sprzęt jest Twoją własnością i masz prawo żądać jego
    zwrotu. wyobraź sobie ze uszkodziłeś silnik we Fiacie - też Ci go
    zutylizują? Zabierając Ci zasilacz, odebrali Ci prawo przedstawienia go
    niezależnemu rzeczoznawcy. wygrasz tą sprawę przed każdym sądem.
    pofatyguj sie do Urzędu miejskiego, pogadaj z rzecznikiem praw konsumenta.

    ToMasz

    PS handlowiec na 1/2 etatu...

    PS2. napisz co to za cwaniaki takie "numerki" odwalają


  • 15. Data: 2010-07-26 18:30:05
    Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Od: Smagic <s...@g...com>

    Zgadzam sie z ToMaszem! Nie oddawaj zasilacza bo jest dobry!
    Wygląda to na serwisową ściemkę. Jaka utylizacja? Kolo będzie miał
    zasilacz za free ;)
    Bo nic nie wpisze do raportu ;) a lutnie sobie tylko nową końcówkę.

    Ja bym z takich pasy darł!

    Napisz coś więcej jak sprawa wygląda! Nie daj sie robić w bambuko!


  • 16. Data: 2010-07-26 19:07:15
    Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 26-07-2010 o 18:21:07 MAR <M...@s...org> napisał(a):

    > On Mon, 26 Jul 2010 17:53:41 +0200, Andrzej Libiszewski wrote:
    >
    >> Jesteś obciążony kosztami, bo gwarancja NIE jest uwzględniona. Łapiesz
    >> różnicę?
    >
    > Ale dlaczego musi być obciażany gdy reklamacja została odrzucona ?
    > Coś jest o tym w gwarancji ?

    Zadzwonię jutro do rzecznika z ciekawości. Bo to jest dziwne. No chyba że
    ktoś tu napisze wiarygodnie że to norma.


    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."


  • 17. Data: 2010-07-26 19:07:40
    Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 26-07-2010 o 17:53:41 Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> napisał(a):

    > Dnia Mon, 26 Jul 2010 14:34:05 +0200, Piotr M napisał(a):
    >
    >> Witam.
    >>
    >> Taka sobie historyjka. Laptop kilkumiesięczny i zasilacz padł, a
    >> właściwie
    >> kabel. Reklamacja nieuwzględniona gdyż usterka z winy użytkownika. Gdy
    >> reklamacje nie są uwzględniane to klient jest obciążany kosztami
    >> transportu, i to nie małymi bo 42zł netto, czyli ponad 50zł. Ale Asus
    >> może
    >> iść "na rękę" i zasilacz sobie zachować "utylizując go" i tym sposobem
    >> wyzwolić klienta od obciążającego kosztu.
    >>
    >> Jak dla mnie to jest nie fair. Idę do sklepu, oddaje na gwarancje
    >> zasilacz
    >> i jestem obciążony kosztami.
    >
    > Jesteś obciążony kosztami, bo gwarancja NIE jest uwzględniona. Łapiesz
    > różnicę?

    A łapiesz fakt, że to oni decydują?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."


  • 18. Data: 2010-07-26 19:12:00
    Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 26-07-2010 o 16:43:52 qwerty <q...@p...fm> napisał(a):

    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:op.vggbewzy13q3bq@piotr-komputer...
    >> Kabel nie został uszkodzony z mojej winy, dlatego nie muszę nic
    >> przemilczać. Pech, że tak to wyglądało. Ale nie fair jest to że jestem
    >> stratny z iny Asusa i to że mnie wkręca na dodatkowe koszta za jakiś
    >> transport i w dodatku kiedy sam do sklepu przynoszę sprzęt. Jest to
    >> stała praktyka? Gdybym wiedział to bym może go nie oddawał a naprawił
    >> ten kabel.
    >
    > Postaw się w ich sytuacji. Przychodzi osoba z zasilaczem, który wygląda
    > na rozcięty. Gdybyś od razu zareagował i wysłał do nich to niemiałbyś
    > problemów.

    Tak, dlatego traktuje to w kategorii pecha swojego, a napisałem tu w
    charakterze podzielnia się historyjką.

    Inna sprawa, co mnie akurat zaskoczyła mocno to ten koszt transportu, tym
    bardziej co przeciec jest to oddawane do sklepu. I ciekawe podejście że
    jak sie zostawi u nich taki zasilacz ("niby" celem utylizacji) to
    odstępują od kosztu transportu.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."


  • 19. Data: 2010-07-26 19:20:41
    Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 26-07-2010 o 19:59:11 Smagic <s...@g...com> napisał(a):


    > To był dramat! Zasilacz 160 PLN, i czekanie 2 tygodnie...(serwis hp)
    >
    > Problem rozwiązał znajomy student zajmujący się robotyką (nie wiem czy
    > to ma znaczenie ;))
    > Przylutował kabelek z nowym gniazdkiem (na końcu) w miejscu starego
    > gniazdka.
    > Co prawda szlag trafił gwarancję ale lap śmiga już na tym 4 rok bez
    > problemu :)
    > Koszt: 4pak bronxa!
    >
    > W serwisie mówili niestworzone rzeczy o wielowarstwowej płycie itp.
    > niemożliwych historiach ;)
    >
    > Dasz radę! Nie wyrzucaj kasy na nowy zasilacz bo nie warto moim

    Gdybym wiedział, że mnie obciążą kosztami, to bym go nie oddawał i
    naprawił ten kabel. No jeszcze żeby obciążali normalnymi kosztami
    "transportu". Np 10-20zł to też bym zaryzykował i go oddał. Ale ponad
    50zł? To to leciało samolotem dookoła świata? A poza tym jak to idzie
    przez sklep, to przecież jest jeszcze taniej, bo jedzie razem np na jednej
    palecie itd itd. Jak dla mnie to podejrzana sprawa i mogę powiedzieć, że w
    mojej ocenie na obecną wiedzę ze na granicy jakiegoś złodziejstwa.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."


  • 20. Data: 2010-07-26 19:35:58
    Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 26-07-2010 o 20:02:07 ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):


    > 1. kupiłeś go w sklepie czy wysyłkowo? jak w sklepie, to nie bardzo mają
    > prawo wysyłać towar na Twój koszt. tzn mogą Ci powiedzieć ze ich zdaniem
    > to uszkodzenie mechaniczne, ale przesądzające zdanie ma producent i
    > jeśli żądasz jego opinni - to moze bedzie trzeba ponieść koszty równe: i
    > tu pojawia sie cena. bez tego - nie płacisz.
    > (dobrze ze do chin nie wysłali umyśłnym kurierem - bo byś musiał
    > mieszkanie sprzedać zeby kuriera spłacić)

    Kupiony w sklepie. Zresztą to nie taki sklepik tylko ogólnopolska sieć
    salonów z notebookami Primakomp. I ten oddział krakowski też ma swój
    serwis (nie wiem jak inne). Ale sprawy Asusa odsyłają, nie mają umowy na
    robienie u siebie.

    A było to tak, że poszedłem oddałem i koniec. Czekałem na telefon i się
    nie doczekałem to dzwonie dziś. A gościu (w dziale serwisu i reklamacji)
    mówi, że reklamacja nie została uwzględniona przez Asus i w takim
    przypadku jestem obciążony kosztem transportu 40zł netto. Mówili że są 2
    miejsca w Polsce serwisowania Asus, jeden w Koszalinie i drugi, jak się
    nie mylę, to we Wrocławiu, i koszt transporu nieuwzględnionej reklamacji
    różni się między nimi o 2 zł, tzn w jednym 40 a w drugim 42 netto.

    ale żeby tego było mało (już nie pisałem o tym), to ten serwisant z tego
    dziłału mówi że ma odnotowane że próbowali skontaktować się ze mną (być
    może, nie wiem, nie istotne przecież), bo musieli w ciągu 2 dni dać
    odpowiedź Asusowi czy mają odsyłać ten zasilacz czy utylizować. No i ten
    serwisant podjął za mnie decyzję aby utylizować.

    Ogólnie ten serwis i sklep robi pozytywne wrażenie. Dają zastępcze laptopy
    t i różne inne jak oddaje się na reklamacje gwarancyjną i nie tylko, ale
    to jakieś dziwne jest nie?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 10


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: