  • 1. Data: 2010-07-25 10:54:40
    Temat: Jak wydrukowac strony 1-3 i 2-4
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    Witam,
    mam laserowke HP 4050 z duplexem.
    Chce wydrukowac manual.
    Maja byc 2 strony na jednej
    Druk dwustronny.
    Ale tak zebym mogl przeciac kartke a4 na pol i miec to wydrukowane w A5.
    Czyli na pierwszej stronie drukuje strony nieparzyste a na drugiej parzyste:
    1-3 i 2-4
    Po przecieciu kartki na pol mam 1-2 i 3-4 na tych dwoch A5, moge z tego
    zrobic ksiazke.
    Da sie tak?

    Zdaje sobie sprawe, ze to problem bardziej softwarowy niz hardware'owy
    ale moze ktos bedzie mial pomysl, bez odsylania mnie na inna grupe :)

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

  • 2. Data: 2010-07-25 11:36:01
    Temat: Re: Jak wydrukowac strony 1-3 i 2-4
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-25 12:54, topek pisze:
> [...]
    >
    > Zdaje sobie sprawe, ze to problem bardziej softwarowy niz hardware'owy
    > ale moze ktos bedzie mial pomysl, bez odsylania mnie na inna grupe :)

    Weź do ręki instrukcję obsługi swojej drukarki (albo ściągnij sobie z
    internetu).

    --
    animka

  • 3. Data: 2010-07-25 12:30:38
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Wymien zasilacz na parzysto-nieparzysty;)

  • 4. Data: 2010-07-25 14:07:55
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "topek" <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o
    w wiadomości grup dyskusyjnych:4c4c17fc$...@n...home.net.pl...
> [...]
    > 1-3 i 2-4
    > Po przecieciu kartki na pol mam 1-2 i 3-4 na tych dwoch A5, moge z tego zrobic

    Da się.

  • 5. Data: 2010-07-25 20:29:40
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    > Da sie tak?
    >
    > Zdaje sobie sprawe, ze to problem bardziej softwarowy niz hardware'owy ale
    > moze ktos bedzie mial pomysl, bez odsylania mnie na inna grupe :)

    na ja stawiam ze nikt ci nie pomoze z problemem softowym na grupie sprzetowej
    zwlaszcza jak NIE PODASZ PROGRAMU z ktorego chcesz drukowac...

    wordy to maja fafnascie ustawien takich rzeczy, ale na uzyskanie powyzszego w
    dajmy na to wordpadzie czy notepadzie to bym nie liczyl...

  • 6. Data: 2010-07-26 10:46:28
    Od: a...@p...pl

    potestuj i sam dojdz jak to zrobic. To tylko soft

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2010-07-26 13:43:10
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    >
    > Zdaje sobie sprawe, ze to problem bardziej softwarowy niz hardware'owy ale
    > moze ktos bedzie mial pomysl, bez odsylania mnie na inna grupe :)

    Hp 4050 z worda 2010 drukuje bez problemow:

    File - Print - Page Setup - zakladka Margins i opcja Multiple Pages - Book
    fold.

    Pozdrawiam
    Kamil