eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis Asus i nieuwzględniona reklamacjaRe: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: "Piotr M" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Date: Mon, 26 Jul 2010 21:35:58 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 76
    Message-ID: <op.vggt18b513q3bq@piotr-komputer>
    References: <op.vggai3po13q3bq@piotr-komputer> <i2kij0$gct$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213-238-116-144.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1280173139 16805 213.238.116.144 (26 Jul 2010 19:38:59
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Jul 2010 19:38:59 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Opera Mail/10.60 (Win32)
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1178094
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 26-07-2010 o 20:02:07 ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):


    > 1. kupiłeś go w sklepie czy wysyłkowo? jak w sklepie, to nie bardzo mają
    > prawo wysyłać towar na Twój koszt. tzn mogą Ci powiedzieć ze ich zdaniem
    > to uszkodzenie mechaniczne, ale przesądzające zdanie ma producent i
    > jeśli żądasz jego opinni - to moze bedzie trzeba ponieść koszty równe: i
    > tu pojawia sie cena. bez tego - nie płacisz.
    > (dobrze ze do chin nie wysłali umyśłnym kurierem - bo byś musiał
    > mieszkanie sprzedać zeby kuriera spłacić)

    Kupiony w sklepie. Zresztą to nie taki sklepik tylko ogólnopolska sieć
    salonów z notebookami Primakomp. I ten oddział krakowski też ma swój
    serwis (nie wiem jak inne). Ale sprawy Asusa odsyłają, nie mają umowy na
    robienie u siebie.

    A było to tak, że poszedłem oddałem i koniec. Czekałem na telefon i się
    nie doczekałem to dzwonie dziś. A gościu (w dziale serwisu i reklamacji)
    mówi, że reklamacja nie została uwzględniona przez Asus i w takim
    przypadku jestem obciążony kosztem transportu 40zł netto. Mówili że są 2
    miejsca w Polsce serwisowania Asus, jeden w Koszalinie i drugi, jak się
    nie mylę, to we Wrocławiu, i koszt transporu nieuwzględnionej reklamacji
    różni się między nimi o 2 zł, tzn w jednym 40 a w drugim 42 netto.

    ale żeby tego było mało (już nie pisałem o tym), to ten serwisant z tego
    dziłału mówi że ma odnotowane że próbowali skontaktować się ze mną (być
    może, nie wiem, nie istotne przecież), bo musieli w ciągu 2 dni dać
    odpowiedź Asusowi czy mają odsyłać ten zasilacz czy utylizować. No i ten
    serwisant podjął za mnie decyzję aby utylizować.

    Ogólnie ten serwis i sklep robi pozytywne wrażenie. Dają zastępcze laptopy
    t i różne inne jak oddaje się na reklamacje gwarancyjną i nie tylko, ale
    to jakieś dziwne jest nie?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: