  • 51. Data: 2014-06-30 10:20:26
    Temat: Re: Sejm klepnal motocykle 125 cm3
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-06-30 09:16, Użytkownik Maciek napisał:

    > Majac tylko kategorie B nie mialem nigdy problemu z jazda dostawczakiem,
    > ciagnikiem, czy przyczepa. Ale motocykl to jest inny pojazd. Nie da sie
    > przeniesc na niego doswiadczen z 4oo, ba - nawet umiejetnosc jazdy na
    > rowerze nie na wiele sie przydaje.
    > Problem polega na tym, ze niektorzy odkryja to dopiero po wyjechaniu na
    > publiczna droge.

    Ale te twoje problemy na motocyklu dotyczyły 125 czy jednak
    czegoś większego ?

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2014-06-30 10:24:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-06-30 09:09, Użytkownik J.F. napisał:

    > Zwolnienie by cos dalo, czy przyspieszylo koniec ?

    Zakładając że przyczepka sprawna to zwolnienie by pomogło.
    Dlaczego uważasz że mogło by przyspieszyć ?

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2014-06-30 10:32:42
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Jun 2014 10:20:26 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Ale te twoje problemy na motocyklu dotyczyły 125 czy jednak
    > czegoś większego ?

    Jakas SHL-ka to byla, albo WSK. Prehistoria.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 54. Data: 2014-06-30 10:34:35
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Jun 2014 10:18:15 +0200, MarcinJM napisał(a):

    > Ja pierwszy raz na motocyklu wiekszym niz skuter 50ccm (a i ten 2 lata
    > wczesniej) jechalem w wieku 42 lat.
    > Wsiadlem i pojechalem. Z biegami. Nawet ze sprzegłem.
    > Najwiekszym dyskomfortem bylo utrzymanie moto na potoju (brak nawykow i
    > odruchow). Ale to trwalo krotko.

    U mnie to samo plus skladanie sie do zakretu. I tu najbardziej szkodza
    przyzwyczjenia z roweru.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 55. Data: 2014-06-30 10:41:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Maciek,

    Monday, June 30, 2014, 10:34:35 AM, you wrote:

    > U mnie to samo plus skladanie sie do zakretu. I tu najbardziej szkodza
    > przyzwyczjenia z roweru.

    Tak jest, bo teraz każdy z prawem jazdy kategorii B już leci do
    sklepu, żeby kupić szlifierkę 125ccm i piłować na zakrętach 120km/h.

    Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że ten, kto chce jeździć szybko nawet
    nie spojrzy na 125ccm? I - jak się uprze - to będzie jeździł bez prawa
    jazdy w ogóle.

    Dla mnie przepis-rewelacja. Będzie mniej zawalidróg na drodze,
    czołgających się 40km/h.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 56. Data: 2014-06-30 10:42:59
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu poniedziałek, 30 czerwca 2014 10:34:35 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > U mnie to samo plus skladanie sie do zakretu. I tu najbardziej szkodza
    > przyzwyczjenia z roweru.

    Co rozumiesz przez to magiczne "skladanie sie w zakret"? Zejscie na kolano? ;)
    Przeciwskret? Bo motocykl sam sie pochyla w zakrecie, podobnie jak rower...

    WS

  • 57. Data: 2014-06-30 10:50:31
    Od: "Burak" <b...@o...gmail.cz>

    ps.com...
    napisał:

    >Co rozumiesz przez to magiczne "skladanie sie w zakret"? Zejscie na kolano?
    >;)
    >Przeciwskret? Bo motocykl sam sie pochyla w zakrecie, podobnie jak rower...

    Tyle że są tacy bez doświadczenia co to uparcie próbują walczyć z maszyną
    sprowadzając ją do pionu w zakręcie.

  • 58. Data: 2014-06-30 11:06:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Burak,

    Monday, June 30, 2014, 10:50:31 AM, you wrote:

    > Tyle że są tacy bez doświadczenia co to uparcie próbują walczyć z maszyną
    > sprowadzając ją do pionu w zakręcie.

    U uważasz, że robiąc to na rowerze nie robiliby czegoś równie
    głupiego? Przypomnę kontekst, który wyciąłeś:

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 59. Data: 2014-06-30 11:09:50
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    > No i? Lepiej położyć się motorem czy przelecieć nad kierownicą roweru?

    Ja w watku o kladzeniu motocykla chcialem napisac, ze motocykl
    zdecydowanie lepiej hamuje oponami o asfalt niz plastikami.
    Podobnie kierowca na motocyklu szybciej wytraci predkosc hamujac ile sie
    da "na kolach" niz jadac dupa po asfalcie.
    Co wiecej, poki pojazd jest na kolach to ma sie nad nim JAKAKOLWIEK
    kontrole, kiedy jedzie na boku to nie ma sie juz zadnej. Ani nad
    pojazdem, ani nad tym gdzie leci kierowca.

    Moze nie jezdze dziesiatek tysiecy rocznie na moto ale nie wiem czy
    zdecydowalbym sie polozyc motocykl... No chyba, ze musialbym przejechac
    pod naczepa tira i pojechac dalej :)

    --
    jarek

  • 60. Data: 2014-06-30 11:10:01
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Jun 2014 01:42:59 -0700 (PDT), WS napisał(a):

    > Zejscie na kolano? ;)

    Bez jaj :)

    Po prostu 100 kg to nie 15 kg. Jesli dla Ciebie roznica nie stanowila
    problemu, to OK. Ja mowie o sobie.
    I tak, wiem - na pewno byl to u mnie brak odpowiedniej techniki, nawykow
    itp. No i caly czas o tym wlasnie pisze - ze jednak trzeba sie czegos
    *nauczyc*.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl