  • 1. Data: 2014-06-27 09:56:41
    Temat: Trasa Toruń - Lubin
    Od: mk <m...@g...com>

    Cześć.
    W poniedziałek czeka mnie trasa z tematu.
    Poproszę o pomoc w jej ustaleniu, tak aby w miarę bezstresowo pokonać tę, jak dla
    mnie, dość daleką podróż.
    W Lubinie mam być na 16 i po ok. godzinie będę wracał.
    Pzdr

  • 2. Data: 2014-06-27 10:51:51
    Temat: Re: Trasa Toruń - Lubin
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mk" napisał w wiadomości
    >Poproszę o pomoc w jej ustaleniu, tak aby w miarę bezstresowo pokonać
    >tę, jak dla mnie, dość daleką podróż.
    >W Lubinie mam być na 16 i po ok. godzinie będę wracał.

    Przej* - godzina roboty, 10h jazdy :-(

    Raczej tak jak google podpowiada - Gniezno, Kórnik, Srem Gostyn,
    Rawicz, Scinawa.

    J.

  • 3. Data: 2014-06-27 14:29:50
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    > Przej* - godzina roboty, 10h jazdy :-(
    >
    > Raczej tak jak google podpowiada - Gniezno, Kórnik, Srem Gostyn, Rawicz,
    > Scinawa.

    Może być wariant przez Wrześnię i na Środę do Śremu
    A.

  • 4. Data: 2014-06-27 15:14:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ajgul" napisał w wiadomości grup

    >Może być wariant przez Wrześnię i na Środę do Śremu

    Z Gniezna do Kornika kawal pieknej ekspresowki,

    J.

  • 5. Data: 2014-06-27 15:27:57
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    > Użytkownik "Ajgul" napisał w wiadomości grup

    > Z Gniezna do Kornika kawal pieknej ekspresowki,

    O, zrobili już? Nie wiedziałem, muszę wypróbować.
    A.

  • 6. Data: 2014-06-27 16:29:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ajgul" napisał w wiadomości grup
    >O, zrobili już? Nie wiedziałem, muszę wypróbować.

    Co najmniej od kilku miesiecy.
    Tzn jest tylko do A2, a zjechac trzeba nawet wczesniej - i to byc moze
    jest starsze i znasz.

    J.