  • Data: 2013-01-17 09:30:06
    Temat: Second Level Address Translation
    Od: Robert Winkler <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Czy zna ktoś stronę opisującą które z procesorów intela wspierają SLAT.
    Wiem że dostępne jest ta funkcja w procesorach z rodziny Nehalem
    i nowszych, czyli w i3, i5 oraz i7. Trafiłem jednak też na informacje iż
    cześć z tych procesorów nie posiada tej funkcji, dotyczyło to chyba
    niektórych procesorów mobilnych.
    I tu pojawi się problem, planuje zakup laptopa który MUSI posiadać
    procesor obsługujący Second Level Address Translation,
    i wolałbym wiedzieć czy warto go kupować zanim wydam te 5-6 tyś.

    _
    Pozdrawiam
    Robert