  • 61. Data: 2013-01-28 21:39:26
    Temat: Re: Sciemy producentow
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2013-01-28 17:32, Piotr Wyderski pisze:
> [...]

    Chyba jeszcze tkwisz w starej epoce, w większości hurtowni elektrycznych
    możesz kupić wszystko na sztuki i bez faktury.

  • 62. Data: 2013-01-28 22:56:41
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2013 21:39:26 UTC+1 użytkownik Padre napisał:

    > Chyba jeszcze tkwisz w starej epoce, w większości hurtowni elektrycznych
    >
    > możesz kupić wszystko na sztuki i bez faktury.

    Jedną sztukę kupuje się w sklepie. Jak nie ma w sklepie na rogu to znaczy że nie ma.

  • 63. Data: 2013-01-29 03:43:36
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Jedną sztukę kupuje się w sklepie. Jak nie ma w sklepie na rogu to znaczy że nie
    ma.

    Taa, oczywiście, bo bezpieczniki typu s na sztuki to kupują stare babki
    w sklepie na rogu w drodze z warzywniaka do mięsnego.

  • 64. Data: 2013-01-29 10:26:25
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ps.com...
    napisał:

> [...]
    >
    > możesz kupić wszystko na sztuki i bez faktury.

    Jedną sztukę kupuje się w sklepie. Jak nie ma w sklepie na rogu to znaczy że

    W mojej okolicy są 4 hurtownie elektryczne, z czego 2 są "na rogu", a jedna
    z nich obok sklepu spożywczego.

    :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 65. Data: 2013-01-29 14:07:34
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 29 stycznia 2013 10:26:25 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
> [...]
    >
    > nie ma.
    >

    > W mojej okolicy są 4 hurtownie elektryczne, z czego 2 są "na rogu", a jedna

    I co z tego ze są 4 jak w żadnej nie ma 2A esek. A 6A mogą sprowadzić.

  • 66. Data: 2013-01-29 19:16:57
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ps.com...
> [...]
    >
    > z nich obok sklepu spożywczego.
    >

    > :)

    I co z tego ze są 4 jak w żadnej nie ma 2A esek. A 6A mogą sprowadzić.

    6A są nawet w Castoramach itp. - sam kupowałem.

    Aż poszukałem przykładowego 1A:
    http://www.e-polimet.com.pl/index.php/product/13361

    Wejdź na stronę Morsa z cennikiem:
    http://www.mors.pl/cennik/Cennik.html

    i poszukaj ciągu: 674597
    Cena netto 35,35 zł, brutto 43,48 zł.

    Inna hurtownia dosłownie na rogu ulicy:

    http://www.el-dar.com.pl/Wylacznik-nadpradowy-S301-C
    1A-58.html

    Producent: Legrand
    Kod produktu:FL-S301C01

    w magazynie: jest

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 67. Data: 2013-01-31 12:53:41
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    http://en.wikipedia.org/wiki/Puffery

  • 68. Data: 2013-02-06 19:54:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości

    >http://en.wikipedia.org/wiki/Puffery

    No coz, przypomina mi sie telefon nokia z mieczem swietlnym ... to
    stary angielski termin, ale teraz mamy obowiazujace unijne przepisy, i
    zasadniczo klient moze sie domagac zgodnosci towaru z umowa ... i z
    reklamami.

    W kazdym badz razie ... juz chcialem napisac ze mocno naciaganych
    reklam to u nas nie ma, samochody sie w transformery nie zamieniaja
    ... ale to chyba angielska:
    http://www.youtube.com/watch?v=P4ckJFNkra8

    No i co - ma prawo klient pomyslec ze kupuje tanczacy samochod, czy
    nie ?

    J.

  • 69. Data: 2013-02-07 07:13:10
    Od: c...@p...onet.pl

    W dniu środa, 6 lutego 2013 19:54:51 UTC+1 użytkownik J.F napisał:
    > No i co - ma prawo klient pomyslec ze kupuje tanczacy samochod, czy
    >
    > nie ?

    Sa reklamy, ktore moga wywolywac zle skojarzenia.

    Przykladowo czekolada reklamowana jako delikatny jedwab.
    Wyobrazenie jedwabiu w ustach moze budzic negatywne odczucie.

    Drugi przyklad to ludzie, ktorzy przy samochodzie wykonuja
    pozycje jak do toalety narciarskiej ;-)

    WM

  • 70. Data: 2013-02-07 09:37:36
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Wednesday, 6 February 2013 18:54:51 UTC, J.F wrote:
    > teraz mamy obowiazujace unijne przepisy

    No właśnie, to jest tak jak z zielonymi strzałkami pod światłami na skrzyżowaniach.
    Polacy zdjęli, bo ktoś puścił plotkę że w unii są zabronione. Potem telewizornia
    odkryła że w Niemczech jakoś są. No więc Polacy zaczęli je zakładać z powrotem, tyle
    że tym razem nie namalowane farbą na kawałku blachy, a w postaci dodatkowej lampy,
    więc i sterowniki trzeba było powymieniać, a przy okazji i słupy poprzerabiać, a jak
    się da to i na nowe powymieniać. Wiadomo kto zarobił, wiadomo kto puścił plotę,
    wiadomo kto zapłacił...