  • 1. Data: 2013-10-12 10:31:38
    Temat: Chip audio, chyba do automatycznych sekretarek
    Od: Marek <f...@f...com>

    W połowie lat 90 testowałem taki chip philipsa, który służył do
    rejestracji dźwięku, jego nowość (wtedy) polegała na tym, że układ
    pamiętał próbki dźwięku w wewnętrznej baterii kondensatorów. Układ
    był bardzo prosty, miał we/wy analog do nagrywania/odtwarzania, we
    adresowe na którym określało się adres próbki służący później do
    odtworzenia. Układ był w stanie nagrać ok kilku minut łącznego czasu
    próbek. Czy ktoś pamięta jak te układy się nazywały lub czy są jakieś
    aktualne odpowiedniki?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2013-10-12 10:40:33
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Marek <f...@f...com> napisał(a):
> [...]
    > był w stanie nagrać ok kilku minut łącznego czasu próbek. Czy ktoś pamięta
    > jak te układy się nazywały lub czy są jakieś aktualne odpowiedniki?

    Spotkałem się wtedy z układami ISD.
    https://www.nuvoton.com/NuvotonMOSS/Community/Produc
    tInfo.aspx?tp_GUID=d2589477-840d-4046-9c3a-2e0e45704
    8b3

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2013-10-12 10:55:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 12 Oct 2013 10:40:33 +0200, "Grzegorz Niemirowski"
    <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Spotkałem się wtedy z układami ISD.

    https://www.nuvoton.com/NuvotonMOSS/Community/Produc
    tInfo.aspx?tp_GUID=
    d2589477-840d-4046-9c3a-2e0e457048b3

    No właśnie nie o te chodzi, tamten miał w dokumentacji fajny opis tej
    matrycy kondensatorów.

    --
    Marek