  • 1. Data: 2013-10-12 19:19:59
    Temat: Izolowane porty RS232 na scalaku z Linear Technology
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy ktoś się zajmował już scalakami LTM2882?

    Jak u Was wyglądała sprawa z EMI? Nie było problemów?

    Chcę umieścić 4 takie scalaki blisko siebie, ciasno na płytce
    4-warstwowej i się zastanawiam jak rozwiązać propozycję
    od producenta wbudowania w płytkę kondensatora
    sprzęgającego masę cyfrową z masą izolowaną... jak na ich
    płytce przykladowej.
    http://cds.linear.com/docs/en/datasheet/2882fd.pdf (str 13)

    Ktoś tu ma może to rozpracowane?

  • 2. Data: 2014-01-18 19:55:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > od producenta wbudowania w płytkę kondensatora
    > sprzęgającego masę cyfrową z masą izolowaną... jak na ich

    Testy EMI zakończyły się pomyślnie - były dosyć wyraźnie
    widoczne szpilki na analizatorze widma w zakresie 190MHz
    do około 240MHz ale dużo poniżej dopuszczalnych zakresów
    dla urządzeń przemysłowych "class A". Szafa gra i bucy ;-)

  • 3. Data: 2014-01-18 23:12:54
    Od: Adam Jurkiewicz <imie.nazwisko@p.......k.pl>

    On 2013-10-12 19:19, Pszemol wrote:
> [...]
    > od producenta wbudowania w płytkę kondensatora
    > sprzęgającego masę cyfrową z masą izolowaną... jak na ich

    Stosowałem podobne rozwiązanie na Analogu ADM2587EBRWZ. Układ
    sieje strasznie i bez tego wbudowanego kondensatora nawet nie
    próbuj bo badań EMC nie przejdziesz.

    Jest do tego dedykowana nota Analoga dla tego scalaka i warto
    ją również przetrawić.

    --
    Adam Jurkiewicz
    www: http://www.protronik.pl/