  • 1. Data: 2014-08-04 14:12:09
    Temat: Samsung Galaxy S3 mini
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    Trochę ta Lumia 520, o którą ostatnio pytałem, mnie nie przekonała na
    tyle, bym poszedł ją kupić i szukam dalej.
    Stwierdziłem, że głównie zależy mi na dość dobrym aparacie, a widziałem
    przykładowe zdjęcia z Lumii i nie są zachwycające. Lepiej prezentują się
    zdjęcia z SGS3 mini, choć też szału nie ma. Cena wyższa, ale w miarę
    akceptowalna. W zasadzie w tym telefonie wszystko wydaje się być dobrze
    (chyba, że czegoś nie dostrzegłem), jednak zastanawia mnie to, że w
    opiniach w sieci bardzo często powtarzają się te same narzekania, że
    telefon często się zawiesza. To jest właśnie to, czego chciałbym
    uniknąć, wspominając mojego dawnego Siemensa SL45i ;) który to właśnie
    też cierpiał na tę przypadłość.
    Podobno jest na nim zainstalowany Android 4.1. Czy może to być wina tej
    wersji systemu, że się często wiesza i po zakupie można go będzie szybko
    zupgradować, aby problem zniknął? A może to raczej wina sprzętu?
    Macie jakieś doświadczenia z tym telefonem, albo z takimi sytuacjami?

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 2. Data: 2014-08-04 14:49:26
    Temat: Re: Samsung Galaxy S3 mini
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2014-08-04 o 14:12, GAD Zombie pisze:
> [...]
    > przykładowe zdjęcia z Lumii i nie są zachwycające. Lepiej prezentują się
    > zdjęcia z SGS3 mini, choć też szału nie ma.

    Lumia 520 to bardzo udany budżetowy smartfon. Zdjęcia w dobrym
    oświetleniu też są ok. Jeśli nie jesteś uzależniony od androida, to nie
    ma się nad czym zastanawiać. Wszystkie "firmowe" androidowce mają
    problemy z płynnością działania, zwłaszcza po kilku miesiącach
    użytkowania, a zdjęcia są też w sumie podobnej jakości.
    S.

  • 3. Data: 2014-08-04 14:50:38
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    P.S. Oczywiście chodzi o adnroidowca w cenie ok. 500zł.:-)

  • 4. Data: 2014-08-04 15:42:45
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Mon, 04 Aug 2014 14:12:09 +0200, GAD Zombie napisał(a):

> [...]
    > zupgradować, aby problem zniknął? A może to raczej wina sprzętu?
    > Macie jakieś doświadczenia z tym telefonem, albo z takimi sytuacjami?

    tak sie składa ze moje dziecko ma 520 a żona sgs3 mini :)

    Zona nic na telfonie nie instaluje, z funkcji smartfonowych korzysta z
    przeglądarki i nawigacji wiec tel. działa akceptowalne. Aparat w
    porównaniu z 520 na pewno lepszy nie jest.
    Czy sie zawiesza czesto? chyba nie ale jak pisałem żona praktycznie nie ma
    zadnych dodatkowych aplikacji.

  • 5. Data: 2014-08-04 18:45:20
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 04.08.2014 14:12, GAD Zombie pisze:
    > Macie jakieś doświadczenia z tym telefonem, albo z takimi sytuacjami?
    nie chciałem uczestniczyć w ostatnim wątku, żeby nie być posądzony o
    stronniczość, ale darzę Cię szacunkiem więc nie mogę powstrzymać się od
    dorzucenia moich 3 groszy. każdy telefon kóry kupisz, będzie za słaby,
    za mały, za wolny, marnie łapał fixa itp. tak będzie do momentu dotarcia
    do pewnej granicy. granicą wyświetlacza jest.. czy ja wiem, jakieś 1200
    punktów w poziomie (dla sokolich oczu), granicą szybkiego fixa -
    agps+glonass, szybkości.... niema granicy szybkości. można powiedzieć że
    komfort odczuwa się przy 20 tyś punktów w anturu (pi razy oko)
    Wspominałeś o zwiechach czy resetach. niestety sl-ka tak juz miała że
    ledwo żyła po paru upadkach. Teraz jest podobnie. jak telefon walnie o
    glebę, zaleje się lekko, to mu się przerwy robią, i losowo traci
    przewodnictwo. na stole będzie dobrze, ale zmiana temperatury,
    wilgotności, jakiś nacisk, będzie skutkował błędami a niektóre z nich
    zwiechami. Stąd radzę kupowac nówki, prawie nówki, albo od
    odpowiedzialnych znajomych.
    Czy masz działalność gospodarczą? Może ktoś z rodziny ma i może kupić na
    faktrurę? W takim przypadku możesz odliczyć VAT (odrazu) a netto wpisać
    w koszty. S3 można było kupić (teraz niewidzę) za 799zł czyli 649zł
    netto - czy niedałbyś rady tyle dozbierać? Może poczekaj miesiąc i kup
    pełną s3? Zdeczko szybszy jest S4mini, ale on chyba lepiej trzyma cene.
    Tańsza powinna być s2ka, która o dziwo daje radę, ale ja bym radził coś
    szybszego. Może warto poczekać aż stanieją? Może jakiś lG2? xperia,
    albo motoG? jeśli jednak naprawdę ani trochę niemasz kasy, to sciągnij
    sobie telefon z ebaya. jest taki model star w450 i jego wszelkie
    wariacje (landvo L900) Kosztuje 90 usd plus ewentualny vat jak się
    przyczepi celnik. ten telefon "wyciąga" prawie tyle punktów co s3, ale
    aparat foto ma zaćmę, a gps zamiast glonassu ma różdżkę

    ToMasz

  • 6. Data: 2014-08-04 19:03:17
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-08-04 14:12, GAD Zombie pisze:
> [...]
    > Stwierdziłem, że głównie zależy mi na dość dobrym aparacie, a widziałem
    > przykładowe zdjęcia z Lumii i nie są zachwycające.

    jak zalezy Ci na foto to pełny S3 ma wciąż jeden z lepszych aparatów na
    rynku.

    --
    @foe_pl

  • 7. Data: 2014-08-04 19:34:04
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-08-04 15:42, qrt pisze:
    > tak sie składa ze moje dziecko ma 520 a żona sgs3 mini :)

    ;)

> [...]
    > porównaniu z 520 na pewno lepszy nie jest.
    > Czy sie zawiesza czesto? chyba nie ale jak pisałem żona praktycznie nie ma

    I oboje sobie chwalą oba te telefony?
    Oglądałem przykładowe zdjęcia z obu aparatów na stronie
    http://www.mgsm.pl i wyglądało na to, że z s3mini zdjęcia są nieco
    lepszej jakości. Poza tym totalny brak lampy błyskowej w Lumii trochę
    mnie zniechęca, chociaż żona w swoim ma lampę ledową i efekty z niej są
    marne, więc i tak szału nie ma.
    Mógłbyś spytać żonę, czy jej się ten telefon zawiesza? Ja też nie będę
    raczej miał multum aplikacji, bo nie jestem aż takim gadżeciarzem.
    Raczej od czasu do czasu gierka w kiblu, pogodynka, budzik i głównie
    fotografie od czasu do czasu, bo nie zawsze mam przy sobie aparat foto.

  • 8. Data: 2014-08-04 19:38:30
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-08-04 14:50, Skylla pisze:
    > P.S. Oczywiście chodzi o adnroidowca w cenie ok. 500zł.:-)

    Ja tam od niczego nie jestem uzależniony, bo do tej pory mam telefon,
    który nie bardzo wie co to system operacyjny ;).
    Androida już widziałem, wiem czego się spodziewać. WP nie i stąd tyle
    wątpliwości.

  • 9. Data: 2014-08-04 19:39:40
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-08-04 19:03, the_foe pisze:

    > jak zalezy Ci na foto to pełny S3 ma wciąż jeden z lepszych aparatów na
    > rynku.

    No, to jest dobra informacja. Ale mocno przekracza przeznaczony na to
    budżet :). Cenniki mówią, że to koszt rzędu 900-1000PLN. Stąd patrzyłem
    na wersję mini, która też jest niezła, ale tańsza.

  • 10. Data: 2014-08-04 19:41:02
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-04 19:34, GAD Zombie wrote:

> [...]
    > Raczej od czasu do czasu gierka w kiblu, pogodynka, budzik i głównie
    > fotografie od czasu do czasu, bo nie zawsze mam przy sobie aparat foto.

    Zaszalej i kup Nokie N8 w swietnej obecnie cenie.
    Bedziesz mial jeden z najlepszych aparatow w telefonach kom. i
    niejednokrotnie lepszy niz kompaktach. Solidne, estetyczne wykonanie.
    Maly rozmiar (niestety jeszcze mniejszy ekran: 3.5"), swietny ekran,
    calkiem niezle widoczny w sloncu, patenty znane z Nokii itd.
    Oczywiscie w zestawie dostaniesz martwy system i w tym momencie trzeba
    sie zastanowic w ktora strone pojsc:
    http://allegro.pl/nokia-n8-symbian-amoled-gwarancja-
    wyprzedaz-20-i4459982279.html