  • 1. Data: 2014-08-04 00:13:15
    Temat: Roguelike na Androida
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Witam!
    Kto może polecić jakiego fajnego Rogalika na Androida?
    Porty tradycyjnych mają taką wadę. że ciężko się steruje. W sumie ot
    TOME mi najlepiej podchodził na pececie, nie za dużo guestów, sporo
    nawalanki. Grałem trochę w Andor's Tail i nudzą mnie te całe questy.
    Możecie polecić coś, w co się fajnie gra?

  • 2. Data: 2014-08-04 03:29:14
    Temat: Re: Roguelike na Androida
    Od: Konrad Kołak <k...@c...pl>

    W dniu 2014-08-04 00:13, Smok Eustachy pisze:

    > Kto może polecić jakiego fajnego Rogalika na Androida?

    Może Dungeon Ascendance? Podobny do Desktop Dungeons.

    --

    - Konrad Kołak

    Cokolwiek robisz skup się na tym.

  • 3. Data: 2014-08-04 08:43:32
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

> [...]
    > nawalanki. Grałem trochę w Andor's Tail i nudzą mnie te całe questy.
    > Możecie polecić coś, w co się fajnie gra?

    To ja może trochę offtopic, ale spytam przy okazji. Na tego Androida nie
    ma żadnych emulatorów? Tak, żeby dało się włączyć grę z Nintendo, z MS
    DOS, czy z Atari?
    Jeśli są, to rozwiązanie z grą roguelike też jest ;).

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 4. Data: 2014-08-04 11:44:38
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 04.08.2014 o 08:43, GAD Zombie pisze:
    /../
> [...]
    > DOS, czy z Atari?
    > Jeśli są, to rozwiązanie z grą roguelike też jest ;).

    Sterowanie wirtualną klawiaturą?

  • 5. Data: 2014-08-04 11:50:01
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-04 11:44, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 04.08.2014 o 08:43, GAD Zombie pisze:
    > /../
    >>
    > Sterowanie wirtualną klawiaturą?

    Tego nie wiem, bo tylko pytam. Gdyby to mądrze rozwiązać i pozwolić
    najważniejsze klawisze wywalić na ekran do obsługi gry, to by mogło zdać
    egzamin.

  • 6. Data: 2014-08-05 17:42:43
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 04.08.2014 o 11:50, GAD Zombie pisze:
    /.../

    > Tego nie wiem, bo tylko pytam. Gdyby to mądrze rozwiązać i pozwolić
    > najważniejsze klawisze wywalić na ekran do obsługi gry, to by mogło zdać
    > egzamin.

    Niestety, nie da się przeportować miliona kombinacji klawiszy. Dlatego
    rogaliki na Androida mają mniej statsów, itp.

    Każdy musi coś spaścić Pixel Dungen - no nie podobają mi się głodowe
    rogaliki.
    Dweller - z kolei ni ma regeneracji. To nudne jest

  • 7. Data: 2014-08-05 17:44:56
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 04.08.2014 o 03:29, Konrad Kołak pisze:
    /../

    > Może Dungeon Ascendance? Podobny do Desktop Dungeons.

    Cała dycha? Płacenie za rogalika?

  • 8. Data: 2014-08-25 00:17:38
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2014-08-04 09:50, GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> wrote:

    > Tego nie wiem, bo tylko pytam. Gdyby to mądrze rozwiązać i pozwolić
    > najważniejsze klawisze wywalić na ekran do obsługi gry, to by mogło zdać
    > egzamin.

    Nethack w wersji com.tbd.NetHack? Na screenach wygląda sensownie.

  • 9. Data: 2014-08-25 13:44:45
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-25 00:17, Przyjazny pisze:

    > Nethack w wersji com.tbd.NetHack? Na screenach wygląda sensownie.

    No, ktoś to jednak wymyślił :). Na dole sporo klawiszy do obsługi i
    pewnie daje radę. Jest nawet gra w trybie tekstowym, prawie jak na PC ;)

  • 10. Data: 2014-08-26 22:36:07
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 25.08.2014 o 00:17, Przyjazny pisze:
    /.../

    > Nethack w wersji com.tbd.NetHack? Na screenach wygląda sensownie.

    A pograj