    From: qrt <...@i...jakis>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung Galaxy S3 mini
    Date: Mon, 4 Aug 2014 15:42:45 +0200

    Dnia Mon, 04 Aug 2014 14:12:09 +0200, GAD Zombie napisał(a):

    > Trochę ta Lumia 520, o którą ostatnio pytałem, mnie nie przekonała na
    > tyle, bym poszedł ją kupić i szukam dalej.
    > Stwierdziłem, że głównie zależy mi na dość dobrym aparacie, a widziałem
    > przykładowe zdjęcia z Lumii i nie są zachwycające. Lepiej prezentują się
    > zdjęcia z SGS3 mini, choć też szału nie ma. Cena wyższa, ale w miarę
    > akceptowalna. W zasadzie w tym telefonie wszystko wydaje się być dobrze
    > (chyba, że czegoś nie dostrzegłem), jednak zastanawia mnie to, że w
    > opiniach w sieci bardzo często powtarzają się te same narzekania, że
> [...]

    tak sie składa ze moje dziecko ma 520 a żona sgs3 mini :)

    Zona nic na telfonie nie instaluje, z funkcji smartfonowych korzysta z
    przeglądarki i nawigacji wiec tel. działa akceptowalne. Aparat w
    porównaniu z 520 na pewno lepszy nie jest.
    Czy sie zawiesza czesto? chyba nie ale jak pisałem żona praktycznie nie ma
    zadnych dodatkowych aplikacji.