    From: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung Galaxy S3 mini
    Date: Mon, 04 Aug 2014 19:34:04 +0200

    W dniu 2014-08-04 15:42, qrt pisze:
    > tak sie składa ze moje dziecko ma 520 a żona sgs3 mini :)

    ;)

    > Zona nic na telfonie nie instaluje, z funkcji smartfonowych korzysta z
    > przeglądarki i nawigacji wiec tel. działa akceptowalne. Aparat w
    > porównaniu z 520 na pewno lepszy nie jest.
    > Czy sie zawiesza czesto? chyba nie ale jak pisałem żona praktycznie nie ma
    > zadnych dodatkowych aplikacji.

    I oboje sobie chwalą oba te telefony?
    Oglądałem przykładowe zdjęcia z obu aparatów na stronie
    http://www.mgsm.pl i wyglądało na to, że z s3mini zdjęcia są nieco
    lepszej jakości. Poza tym totalny brak lampy błyskowej w Lumii trochę
    mnie zniechęca, chociaż żona w swoim ma lampę ledową i efekty z niej są
    marne, więc i tak szału nie ma.
    Mógłbyś spytać żonę, czy jej się ten telefon zawiesza? Ja też nie będę
    raczej miał multum aplikacji, bo nie jestem aż takim gadżeciarzem.
    Raczej od czasu do czasu gierka w kiblu, pogodynka, budzik i głównie
    fotografie od czasu do czasu, bo nie zawsze mam przy sobie aparat foto.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/