    Date: Thu, 12 Aug 2010 10:09:38 +0200
    From: krzysiek82 <o...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Samodzielne pranie tapicerki

    witajcie
    miałem oddać wnętrze to gruntownego prania, niestety jak zobaczyłem jak
    to robią "fachowcy" to wolę już sam to zrobić. Wymontowałem wszystkie
    fotele, podsufitkę, wykładzinę podłogową kupiłem preparat STP Tuff Stuff
    i tu pytanie czy wybrałem dobry środek? Zależy mi głównie na tym, czy
    ktoś miał może z nim problem polegając np na odbarwianiu? Jak
    ewentualnie zabrać się za czyszczenie podsufitki? Jest ona wykonana z
    materiału który wydaje mi się,że dobrze chłodnie wodę co może sprawić,
    że rozmięknie. Z góry dzięki za wszelkie porady. Dodam, tylko że
    wszystko nie jest jakoś bardzo zafajdane ale po prostu chce odświeżyć
    wnętrze.

    --
    krzysiek82